d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1201202203204205458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 11 2012 06:58am
Quote (Napi @ 11 Dec 2012 15:56)
ootteko ostanu jo?

www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194782547323/artikkeli/koska+naemme+nama+suomessa+miesten+uusin+trendi+on+megginsit.html
jäi linkki

vihdoin myös miehet pääsevät esittelemään ylpeinä sääriään

siiis....
oo
äm
gee!
ui vittu en malta oottaa!

This post was edited by Napi on Dec 11 2012 07:00am
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Dec 11 2012 02:55pm
Quote (Napi @ 11 Dec 2012 14:58)
www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194782547323/artikkeli/koska+naemme+nama+suomessa+miesten+uusin+trendi+on+megginsit.html
jäi linkki

vihdoin myös miehet pääsevät esittelemään ylpeinä sääriään

siiis....
oo
äm
gee!
ui vittu en malta oottaa!


Meitsi on salaa himassa pitäny aina noita.
Nahkaset on parhaat.
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 11 2012 08:11pm
Quote (Wondrous @ 11 Dec 2012 22:55)
Meitsi on salaa himassa pitäny aina noita.
Nahkaset on parhaat.


ittel on mustat nahkaset ja sitte sellaset hopeet " disco pallo " väriset kimaltelevat. pilluu tulee baari reissuilla nii et taxi matkalla jo lotina käy.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 12 2012 05:09am
”Megginsit” ovat kuitenkin lyöneet täysillä läpi vaatetietoisten keskuudessa.
vaatetietoisten keskuudessa.
vaatetietoisten



This post was edited by Napi on Dec 12 2012 05:17am
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 13 2012 07:15am
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194782952685/artikkeli/perussuomalaiset+kansanaanestys+eurosta+ensi+vuonna.html

tuskin tulee tapahtuun :(

mitä äänestäisitte jos tollanen äänestys olis?

This post was edited by Napi on Dec 13 2012 07:16am
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Dec 13 2012 12:17pm
Quote (Napi @ 13 Dec 2012 16:15)
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194782952685/artikkeli/perussuomalaiset+kansanaanestys+eurosta+ensi+vuonna.html

tuskin tulee tapahtuun :(

mitä äänestäisitte jos tollanen äänestys olis?


Äänestäisin, että Suomi pysyisi eurossa.
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 14 2012 12:17pm
ootte varmaan lukenu tosta connecticutin kouluammuskelusta... hiljaiseksi vetää
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 14 2012 12:47pm
Quote (Pomppeli @ 14 Dec 2012 21:17)
ootte varmaan lukenu tosta connecticutin kouluammuskelusta... hiljaiseksi vetää


en
Member
Posts: 27,340
Joined: Oct 23 2008
Gold: 30,728.00
Dec 14 2012 12:53pm
Quote (Rzi @ 14 Dec 2012 20:47)
en


joo
Go Back To Suomi Topic List
Prev1201202203204205458Next
Add Reply New Topic New Poll