Quote (hartwall @ 4 Dec 2012 18:36)
kaupassa ei saa kuvata koska se on yksityisessä omistuksessa ja siellä kuvaamiseen tarvitsee luvan.
Kaupat just ei oo yksityistä aluetta, joten niissä saa kuvata ilman lupaa, naamat ei saa näkyy. Mut tottakai pitää olla aika kusipää jos sitä kuvaamista ei lopeta sillo jos pyydetää.
E: Tai siis ns. "yleisölle avoimissa julkisissa tiloissa".
This post was edited by miki9009 on Dec 10 2012 12:29am