d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1200201202203204458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 7 2012 03:28pm
dear päiväkirja, on kyllä ollu loistavat pari päivää, eilen blackjack kustanti baari illan (kaupan päälle pääs kuuntelee klamydiaa livenä) ja tänään pelikoneet anto sen verra et sai täyden tankin bensaa + safkat rillillä

ei mulla muuta tänään, moro!
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 7 2012 03:31pm
Quote (UGsamu @ 8 Dec 2012 00:28)
dear päiväkirja, on kyllä ollu loistavat pari päivää, eilen blackjack kustanti baari illan (kaupan päälle pääs kuuntelee klamydiaa livenä) ja tänään pelikoneet anto sen verra et sai täyden tankin bensaa + safkat rillillä

ei mulla muuta tänään, moro!


lol
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 7 2012 04:20pm
Quote (Rzi @ Dec 8 2012 12:31am)
lol


vittu väärä topikkiki
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 9 2012 01:55pm
Quote (Pavise @ 9 Dec 2012 21:18)

8DD varmaa toi yks poraa, vittuako olet niin lihava
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Dec 9 2012 04:24pm
Quote (Pavise @ Dec 9 2012 09:18pm)


No huh huh kyl vittu.

Ei kelvannu ale, ois varmaa pitäny antaa 1000 dollaria ettei ois noin "loukkaantunut".
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Dec 9 2012 10:15pm
Quote (Pavise @ Dec 9 2012 08:18pm)


"It's something we all have to live with."

Iha kauheeta :S
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Dec 10 2012 12:26am
Quote (hartwall @ 4 Dec 2012 18:36)
kaupassa ei saa kuvata koska se on yksityisessä omistuksessa ja siellä kuvaamiseen tarvitsee luvan.


Kaupat just ei oo yksityistä aluetta, joten niissä saa kuvata ilman lupaa, naamat ei saa näkyy. Mut tottakai pitää olla aika kusipää jos sitä kuvaamista ei lopeta sillo jos pyydetää.

E: Tai siis ns. "yleisölle avoimissa julkisissa tiloissa".

This post was edited by miki9009 on Dec 10 2012 12:29am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 11 2012 06:56am
ootteko ostanu jo?
Go Back To Suomi Topic List
Prev1200201202203204458Next
Add Reply New Topic New Poll