d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev1192021222341Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 15 2012 08:01am
Quote (Rzi @ Aug 15 2012 12:03pm)
ei kukaan täysjärkinen tätä paskaa enää pelaa


:rofl:
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 15 2012 10:48am
Quote (CeePee @ Aug 15 2012 01:50pm)
Eiköhän se ole ihan jokaisen oma asia!  :mad:


Se ei halua kokata raw meattii ja laulaa nuotiolauluja muuta kun heteroitten kans :angel:
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 15 2012 12:29pm
Quote (Rocko @ 15 Aug 2012 14:59)
laitoin siksi, koska oletan, että suurin osa kuuluu tähän ryhmään. voin toki olla väärässäkin.

Meillä täällä Internetsissä on sellainen sääntö, että AP on aina homo.

Taidat olla uusi

This post was edited by Napi on Aug 15 2012 12:29pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 15 2012 12:33pm
Quote (Napi @ 15 Aug 2012 21:29)
Meillä täällä Internetsissä on sellainen sääntö, että AP on aina homo.


sittenhän hetero / homo voimasuhde kääntyy ihan päälaelleen

takaisin asiaan: piti mennä heittään parit tavarat yhteiselle telttakylälle, mut en päässy servulle. vähän kiinnostaa miten käy telttojen...
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 16 2012 10:17am
Huomenna ostan uuden koneen, niin pääsee kunnolla pelailemaan. Antakaa jotai alottelijavinkkejä.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 16 2012 10:35am
Quote (Rupsu @ Aug 16 2012 07:17pm)
Huomenna ostan uuden koneen, niin pääsee kunnolla pelailemaan. Antakaa jotai alottelijavinkkejä.


numpadin entteristä menee 3rd person, jos serverillä päällä..
toisella näytöllä kannattaa olla kartta auki
hiirenrullasta tulee kaikki valikot auki,
tapa kaikki aseistetut pelaajat on sight, muuten saat ite kuulan kalloon
elektrossa/chernossa ja NW Airfieldillä on aina sniperi jossain kukkulalla, harjottele zigzagia
zombit eksytetää juoksemalla talojen läpi, aidan taakse ja puiden läpi, line of sight
isommat aseet aggrottaa zombit kauempaa, ja antaa sun sijainnin toisille pelaajille, jos on paljon porukkaa serverillä
http://i.imgur.com/ntfgw.jpg siit näkyy aseiden statsit
http://dayzdb.com/map tosta näkyy mitä kannattaa loottia

ja mikki on tietysti pakollinen, jos ei yksin pelaa
niijoo ja alt on kans pakollinen nappula, pystyt pyörittelee päätäs samalla ku juokset

This post was edited by OjjiLol on Aug 16 2012 10:38am
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 16 2012 10:43am
Kirvellää vissii pysty tappaa zombeja mut pystyykö esim crowbarilla tai hunting knifellä?
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 16 2012 10:52am
Quote (Rupsu @ Aug 16 2012 07:43pm)
Kirvellää vissii pysty tappaa zombeja mut pystyykö esim crowbarilla tai hunting knifellä?


hunting knifellä ei,
crowbarilla ei kannata, vaatii jota +4 osumaa ja saat ite ainaki saman verran, ja jos helvetin hyvä tuuri on niin joku luu murtuu ton 4 lyönnin aikana tai pyörryt.
ja toi voi tapahtuu koska vain, eli aina on riski ottaa osumaa zombilta vaikka on täydet hptki
kirveellä tippuu zombit yhestä.

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 16 2012 12:56pm
Quote (Rupsu @ 16 Aug 2012 19:17)
Huomenna ostan uuden koneen, niin pääsee kunnolla pelailemaan. Antakaa jotai alottelijavinkkejä.


niinku oj sano, harjottele liikkumista ja tutkiskele miten zombit reagoi ääniin, näköhavaintoihin jne.
liiku mieluiten pusikoissa ja kun on pakko mennä kaupunkiin niin mene kyykyssä / maassa ja mahdollisimman sekalaista reittiä, että jos joku tähtäilee sua jossain niin ei ainakaan saa helppoa tappoa.
alussa juokset joko chernoon / elektroon / balotaan, loottaat nopeesti kaiken mitä löytyy ja lähet vittuun sieltä.
yritä löytää tulitikut, puukon, kirveen ja vesipullo niin sun ei enää periaatteessa tartte käydä isoissa kaupungeissa hakemassa ruokaa / juomaa.
kato kartasta semmosia ku "deer stand". niitä on metsien / aukeiden alueiden reunustoilla ja niistä voi löytää hyviä aseita, selviytymistarvikkeita etc.
ei kannata ampua zombeja jos ei ole pakko. monta kertaa lähteny pelaaja varjostaan mua kun oon vähän "räiskiny" jossain pikkukylässä...
jos ja kun pääset hengissä sisämaahan käy kaikki isot pellot läpi. saatat löytää helikopterin. sieltä löydät parasta kamaa mitä pelissä voi löytää.
mitäs muuta... kaverin kanssa on aina kivempaa ja usein huomannu, että tietyissä tilanteissa yltiöpäinen räiskiminen ja meluaminen toimii hyvänä pelotteena eikä kukaan ainakaan tule lähelle (ellei sitten ole super pker huippukamoilla tai joku toinen peliporukka vastassa).

semmosta.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 16 2012 02:09pm
Joku näkymätön äijä ampu mua metristä ja nytten on joku loputon hourglass, ei voi respawnaa/restarttaa, servun vaihto ei auta ja verenvuoto loppu 1300~ :/



~Forever a limbo~ :cry:


Mod teamiin ei voi ottaa yhteyttä kun sivua selaa n. 3000 tyyppiä kokoajan ja sivu on tukossa :c

This post was edited by EasyCoolWin on Aug 16 2012 02:11pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1192021222341Next
Add Reply New Topic New Poll