Quote (Rupsu @ 16 Aug 2012 19:17)
Huomenna ostan uuden koneen, niin pääsee kunnolla pelailemaan. Antakaa jotai alottelijavinkkejä.
niinku oj sano, harjottele liikkumista ja tutkiskele miten zombit reagoi ääniin, näköhavaintoihin jne.
liiku mieluiten pusikoissa ja kun on pakko mennä kaupunkiin niin mene kyykyssä / maassa ja mahdollisimman sekalaista reittiä, että jos joku tähtäilee sua jossain niin ei ainakaan saa helppoa tappoa.
alussa juokset joko chernoon / elektroon / balotaan, loottaat nopeesti kaiken mitä löytyy ja lähet vittuun sieltä.
yritä löytää tulitikut, puukon, kirveen ja vesipullo niin sun ei enää periaatteessa tartte käydä isoissa kaupungeissa hakemassa ruokaa / juomaa.
kato kartasta semmosia ku "deer stand". niitä on metsien / aukeiden alueiden reunustoilla ja niistä voi löytää hyviä aseita, selviytymistarvikkeita etc.
ei kannata ampua zombeja jos ei ole pakko. monta kertaa lähteny pelaaja varjostaan mua kun oon vähän "räiskiny" jossain pikkukylässä...
jos ja kun pääset hengissä sisämaahan käy kaikki isot pellot läpi. saatat löytää helikopterin. sieltä löydät parasta kamaa mitä pelissä voi löytää.
mitäs muuta... kaverin kanssa on aina kivempaa ja usein huomannu, että tietyissä tilanteissa yltiöpäinen räiskiminen ja meluaminen toimii hyvänä pelotteena eikä kukaan ainakaan tule lähelle (ellei sitten ole super pker huippukamoilla tai joku toinen peliporukka vastassa).
semmosta.