d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Torchlight 2
Prev1192021
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Oct 5 2012 08:00am
Quote (Zoni @ 5 Oct 2012 16:37)
ite vetelen lähinnä engillä. lvl 28 elitellä ja act2 tokassa areassa, just saanu ton artifacterin tapettua
ei kyl meinaa tehä ihan hirveesti damagee ilman stunnia ja ku se 100% stunni ei aina stunnaa ees :D

ihan kivan pätsin ne tehny sit sit' ajatellen jos joskus jotain itumeita ostelee


ite vetässy jo embermagen veteraanil ng+ act2 asti :P

firestormi + magma spear combo aika jäätävän kova, heittää stormin minioneide päälle se pistää ne burnaan niin fire brand aktivoituu niin spearista lähtee helkkarimoine dmg :P isompii nippuihi ja bosseihi sitte pillarsii ja collapsee niin jytkii kyl kauheet lämät ku viel aktivoi ton elemental boomin. tuli viel tuos patchis että boomi nostaa cast ratee tier 3 vissii :P

pitänee testata tuota tank zerker buildii jos hc lähtis koittaa täs jokupäivä niin ois hyvä buildi siihe :)

This post was edited by Affii on Oct 5 2012 08:00am
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Oct 5 2012 11:01am
mitä ite tos just vedin tota act2 etiäpäin tol veteranilla niin tyyliin kolmella iskulla tappo noita mobeja, toisin ku elitellä jolla ne tappo mut sillä kolmella iskulla :wacko:
pitää kyl sanoo että hieman eroo tos veteranilla ja elitellä :baby:
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Oct 5 2012 04:25pm
Quote (Zoni @ 5 Oct 2012 20:01)
mitä ite tos just vedin tota act2 etiäpäin tol veteranilla niin tyyliin kolmella iskulla tappo noita mobeja, toisin ku elitellä jolla ne tappo mut sillä kolmella iskulla  :wacko:
pitää kyl sanoo että hieman eroo tos veteranilla ja elitellä  :baby:


emt veteraani sopiva omasta mielestä, hiema vaikeutta muttei iha liiaksi :P

ng+ se peli kuitenki alkaa :D

This post was edited by Affii on Oct 5 2012 04:25pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1192021
Add Reply New Topic New Poll