d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuntosali
Prev1192021222329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Mar 29 2012 06:25pm
Quote (Artus @ 29 Mar 2012 23:22)
mä oon ollu melkeen 2 vuotta nyt

jogurtti / lihis / hamppari / spaghetti aamulla = win

mitä vittua minä luen

This post was edited by Napi on Mar 29 2012 06:25pm
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Mar 29 2012 11:05pm
Quote (Napi @ Mar 30 2012 01:47am)
kukaan, joka tajuaa hyvän kropan päälle. yksinkertasesti hyi.


Mikä tossa nyt rassaa? Sopusuhtasessa ja muutenki komeessa kondiksessa. Toi vesimelonin puristelu, plehat päässä, youtubessa ei vaan oo kovin cool.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Mar 29 2012 11:41pm
Quote (Masterofpatonki @ 30 Mar 2012 07:05)
Mikä tossa nyt rassaa? Sopusuhtasessa ja muutenki komeessa kondiksessa. Toi vesimelonin puristelu, plehat päässä, youtubessa ei vaan oo kovin cool.

tollasia steroidisimpasseja, mistä ees saa sopivia vaatteita tossa koossa
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Mar 30 2012 04:46am
Quote (Napi @ Mar 30 2012 07:41am)
tollasia steroidisimpasseja, mistä ees saa sopivia vaatteita tossa koossa


this
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 1 2012 08:16am
Wuhuu! tää löyty vielä. Nyt alkais bodailut! ruokasetit kuntoon ja kunnon kuntoilut päälle.
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 1 2012 01:45pm
Hieno homma, minkäslaiset kuurit on hommattu? Millasella syklillä lähet vetää? Onko thaikkuja?
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 1 2012 02:01pm
itte en paljoo salilla käy koska hoituu sama kotonaki , kesätöitten jälkeen aina lenkil tai hyppynarua riippuu ilmasta sitten 20 punnerusta 30 vatsaa ja 30 kummallaki kädellä käsipainoija .. 8 kg painoisilla.
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Jun 1 2012 02:05pm
well played.
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jun 11 2012 03:16am
Noniin, salilla käyty ja tulokset on ollu hyvii, kreatiinia nauttinut jauheena, muuta mömmöjä ookkaa sit edes harkinnu (superhyperturboboosterit 10000% lihasmassan keräämiseen kuukaudessa on jääny käyttämättä). :)

YT-neuvottelujen seurauksena loppu työt, kuiteki viikkoakaan kerenny olemaan työttömänä kun nappas uudesta työpaikasta, sanoivat vaan että siellä on tarvetta vähän kovemmalle lihaskunnolle, että fyysisesti tulee olemaan rankkaa eli tarkoittaa vissiin että nyt loppu salilla käynti jos jokapäivä joutuu jo nykimään kaheksan tuntia töissä..

Kuis muut reenannu ? Pääsittekö rantakuntoon ja käyttekö salilla kesälläkin ?
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 11 2012 03:18am
Quote (Give @ 11 Jun 2012 09:16)
Noniin, salilla käyty ja tulokset on ollu hyvii, kreatiinia nauttinut jauheena, muuta mömmöjä ookkaa sit edes harkinnu (superhyperturboboosterit 10000% lihasmassan keräämiseen kuukaudessa on jääny käyttämättä). :)

YT-neuvottelujen seurauksena loppu työt, kuiteki viikkoakaan kerenny olemaan työttömänä kun nappas uudesta työpaikasta, sanoivat vaan että siellä on tarvetta vähän kovemmalle lihaskunnolle, että fyysisesti tulee olemaan rankkaa eli tarkoittaa vissiin että nyt loppu salilla käynti jos jokapäivä joutuu jo nykimään kaheksan tuntia töissä..

Kuis muut reenannu ? Pääsittekö rantakuntoon ja käyttekö salilla kesälläkin ?


anabooliset pakarassa ja nyt diablo maratooni nii sormet kasvaa :blink:
Go Back To Suomi Topic List
Prev1192021222329Next
Add Reply New Topic New Poll