Noniin, salilla käyty ja tulokset on ollu hyvii, kreatiinia nauttinut jauheena, muuta mömmöjä ookkaa sit edes harkinnu (superhyperturboboosterit 10000% lihasmassan keräämiseen kuukaudessa on jääny käyttämättä).

YT-neuvottelujen seurauksena loppu työt, kuiteki viikkoakaan kerenny olemaan työttömänä kun nappas uudesta työpaikasta, sanoivat vaan että siellä on tarvetta vähän kovemmalle lihaskunnolle, että fyysisesti tulee olemaan rankkaa eli tarkoittaa vissiin että nyt loppu salilla käynti jos jokapäivä joutuu jo nykimään kaheksan tuntia töissä..
Kuis muut reenannu ? Pääsittekö rantakuntoon ja käyttekö salilla kesälläkin ?