Vähän vaihtu wingis visio elikkäs.
Possun valmis marinoituja suikaleita. Pannulle med mausteet vähän vettä ja punaviiniä annoin hautua siinä sen 20min sit heitin wokki vihannekset sekaan, sit sen 10min lisää.
3juuston ruokakerma sekaan ja annoin porista sen 5min ja suurustin hituc. Riisin kera vittu että ylitin itseni on muuten hyvää.
Tattis otolle helpistä ruuan "suunnittelussa"
