d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Postatkaan Päivittäinen Ruokanne Tänne > Ja Reseptejä Oman Mielen Mukaan.
Prev1192021222328Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,075
Joined: Jun 26 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Oct 19 2011 04:02am
Quote (MukavaSamu @ 19 Oct 2011 13:01)
mun on vissii joku 2-4 kertaa pitäny mennä, mutta se on ollu iha täynnä se paikka

ni ollaa sit menty Pantsoo tai johki


protip: Varaa pöytä jos meet viikonloppuna neljän jälkeen tai myöhemmin

B)
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 19 2011 04:04am
Quote (Szyo @ Oct 19 2011 11:02am)
protip: Varaa pöytä jos meet viikonloppuna neljän jälkeen tai myöhemmin

B)


joo niin se varmaa pitäs tehdä.
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Oct 19 2011 04:11am
Tilattii äsken frendin kans 3 lättyy ja 1,5L kokiksen.

inb4vitunhikinenläskinörttieisuledesolekavereita
Banned
Posts: 6,075
Joined: Jun 26 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Oct 19 2011 04:45am
Quote (Wondrous @ 19 Oct 2011 13:11)
Tilattii äsken frendin kans 3 lättyy ja 1,5L kokiksen.

inb4vitunhikinenläskinörttieisuledesolekavereita


mitä se paska nick täälä avautuu B)
Member
Posts: 3,252
Joined: Jul 16 2010
Gold: 57.00
Oct 19 2011 05:40am
Epic mealtime vetäsin. Beacon weave taco.
tein pekoneista tollasen neliön. (BEACON WEAVE MOTAFAKA)
tomaattia, paprikaa, sipulia, basilikaa, vähän tabaskoa, pari jalopeenoo
paistin jauhelihaa. lisäsin tollasen texmex mauste pussin

jauhelihat alle, tota tomaatti, paprika etc. päälle reilusti. juustoa ja sitte taitetaan miten halutaan ja syödään.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Oct 19 2011 07:00am
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Oct 19 2011 07:58am
Wienin leike ja perunamuussia töis.

Nyt himaa ja pekonii -_-
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 19 2011 08:26am
äiti teki lasanjee, en tykännyt.
1/5
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Oct 19 2011 08:50am
teekkarikylän spaghetti bolognese á 2,70€

oli uskomatonta.

Member
Posts: 6,587
Joined: Dec 4 2005
Gold: 8,733.80
Oct 19 2011 10:06am
Vähän vaihtu wingis visio elikkäs.

Possun valmis marinoituja suikaleita. Pannulle med mausteet vähän vettä ja punaviiniä annoin hautua siinä sen 20min sit heitin wokki vihannekset sekaan, sit sen 10min lisää.
3juuston ruokakerma sekaan ja annoin porista sen 5min ja suurustin hituc. Riisin kera vittu että ylitin itseni on muuten hyvää.

Tattis otolle helpistä ruuan "suunnittelussa" :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1192021222328Next
Add Reply New Topic New Poll