d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Kalastus
Prev1192021222325Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jun 27 2011 08:12am
kalastus on kyl perseestä. ei helvetti.
Member
Posts: 6,635
Joined: May 30 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 27 2011 08:15am
Quote (Pomppeli @ Jun 27 2011 05:12pm)
kalastus on kyl perseestä. ei helvetti.


Se on se kun ei ikinä saa kalaa : 3

Makuasia
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Jun 27 2011 08:17am
Quote (tinblo @ Jun 27 2011 05:15pm)
Se on se kun ei ikinä saa kalaa : 3

Makuasia


mato ongella saa aina B)
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jun 27 2011 08:17am
Quote (tinblo @ Jun 27 2011 04:15pm)
Se on se kun ei ikinä saa kalaa : 3

Makuasia



oon kerran kalastanu joku 30min. Sain yhen ahvenen mut heitin sen takas veteen, se oli niin raukka :cry:

Ei kiinnosta vaan istua ja venata että saan kusetettua jonku kalan koukkuun -.-

Makuasia.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 27 2011 08:17am
Quote (SeppoTaalasmaa @ 27 Jun 2011 17:17)
mato ongella saa aina B)


mut se on tylsää. ei ihan yhtä tylsää ku PILKKIMINEN
joskus pitäs päästä vetelemään niitä 50kg kaloja. se on jo urheilua. jopa pomppeli huutaa äitiä sillo

This post was edited by Rzi on Jun 27 2011 08:18am
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jun 27 2011 08:20am
Quote (Rzi @ Jun 27 2011 04:17pm)
mut se on tylsää. ei ihan yhtä tylsää ku PILKKIMINEN
joskus pitäs päästä vetelemään niitä 50kg kaloja. se on jo urheilua. jopa pomppeli huutaa äitiä sillo



Olin joskus pienenä seychelleillä sellasella kunnon kalastuspaatilla niin faija ja ne veti jonku 60kg kuningasfisun, täytyy myöntää et se näytti jo työltä sen kanssa kiskoa.

This post was edited by Pomppeli on Jun 27 2011 08:20am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 27 2011 08:22am
Quote (Pomppeli @ 27 Jun 2011 17:20)
Olin joskus pienenä seychelleillä sellasella kunnon kalastuspaatilla niin faija ja ne veti jonku 60kg kuningasfisun, täytyy myöntää et se näytti jo työltä sen kanssa kiskoa.


parempi olla jo penkissä kiinni vyöllä ettei käy köpelösti
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 27 2011 12:10pm
ei prkl syö taimen, tosta koskesta ois hieno vetästä sellanen +kilonen taimen ja kaivaa pallogrillit + savustuspussit esiin
Member
Posts: 14,533
Joined: Jun 27 2008
Gold: 3,075.51
Jun 28 2011 06:59am
kirkasta viehettä kirkkaalla ja tummaa viehettä tummemmalla ilmalla, vai toisinpäin? mitä mieltä jspn sekopäät tästä?
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 28 2011 07:38am
Quote (SignoraVecchia @ Jun 28 2011 03:59pm)
kirkasta viehettä kirkkaalla ja tummaa viehettä tummemmalla ilmalla, vai toisinpäin? mitä mieltä jspn sekopäät tästä?


noin päin, riippuu sit toki kalalajista, kalapaikasta, veden ja taivaan väristä :E

"Mutta perusidea on seurata veden ja ilman "väriä" ja se meneekin sitten ihan päinvastoin kuin järki sanoo. Kirkkaalla ilmalla ( ja kirkkaalla kylmällä vedellä) kirkasta, hopea, sininen violetti. Lämpimämmällä lämpimämpiä sävyjä, vihertävä, ruskehtava. Pilvisellä harmaa voi olla hyvä. Ja hassu juttu; yöllä kannattaa kokeilla mustaa." -tommonen löyty googlettamalla, ja ite vouchaan tota

This post was edited by OjjiLol on Jun 28 2011 07:42am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1192021222325Next
Add Reply New Topic New Poll