d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Apua. > Tarjoon 1k Fg Jonka Kanssa Saan Onnistuu
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 216.01
Aug 20 2015 08:13am
Quote (Give @ Aug 20 2015 11:52am)
Eli mun pitää ettii jostain adapteri usb - ps -ohjain ? Miten helvetissä yhen vanhan pelin toimimaan saaminen on niin saatanan vaikeeta, onks ps1 -pelejen polttaminen miten vaikeaa, siis piraatien teko ? :lol:

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/4102/fsvgv/Steelplay-Pro-Pad-Wired-Controller-peliohjain-PC
ohan näit nyt vaihtoehtoi, siin on usb:llä oleva ohjain joka toimii pc:llä

kyl mä ite kans mielenkiinnosta asensin ton ePSXe emun ja latasin red alertin soviet diskin ja pelasin 2 ekaa missionii läpi. soviet eka missio: tapa kaikki siviilit kartalta. :thumbsup:

ite bindasin ihan vaan wasd kameran liikkeet ja nuolinäppäimiin sit muut valinnat.. kyl se näinki onnistuu mut varmaa outoo aluks.
Member
Gold: 12,070.51
Aug 20 2015 10:25am
Quote (OjjiLol @ 20 Aug 2015 17:13)
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/4102/fsvgv/Steelplay-Pro-Pad-Wired-Controller-peliohjain-PC
ohan näit nyt vaihtoehtoi, siin on usb:llä oleva ohjain joka toimii pc:llä

kyl mä ite kans mielenkiinnosta asensin ton ePSXe emun ja latasin red alertin soviet diskin ja pelasin 2 ekaa missionii läpi. soviet eka missio: tapa kaikki siviilit kartalta. :thumbsup:

ite bindasin ihan vaan wasd kameran liikkeet ja nuolinäppäimiin sit muut valinnat.. kyl se näinki onnistuu mut varmaa outoo aluks.

No eihän tuo oo pahan hintanen, koska ps1:lle on tosi vaikee nykyään löytää vanhoja kunnon pelejä :lol:

Saaks tolla emulla fullscreen ? Koitan yrittää huomenna ehtii asentaa ja kattoa miten tää homma pelittää :D
Member
Gold: 0.00
Aug 20 2015 01:19pm
Quote (Give @ 20 Aug 2015 19:25)
No eihän tuo oo pahan hintanen, koska ps1:lle on tosi vaikee nykyään löytää vanhoja kunnon pelejä :lol:

Saaks tolla emulla fullscreen ? Koitan yrittää huomenna ehtii asentaa ja kattoa miten tää homma pelittää :D

alt + enter niin saa fullscreen
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll