d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Sipilän Uusi Leikkaus > Avautumis Varoitus!
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Oct 9 2015 08:07pm
Menkää myyntihommiin. Ei tarvi alle 2500e/kk tehä yhtään mitään ilman koulutusta! Toki vaatii sen että se perse nousee sieltä penkistä...
Member
Gold: 1,444.44
Oct 9 2015 08:39pm
Quote (Speedparts @ 17 Aug 2015 21:53)
Jep, oman alan hommat kun ei juuri kiinnosta (levyseppä hitsaaja) niin täytyy ettiä jotain mikä kiinnostaa mutta pienemmällä palkalla ja johon ei sitä koulutusta tarvitse. Muutaman jo löysinki ja hakemukset lähetän menemään kuhan saan tuon cv:n tehtyä (perjantaina).
Se että en ole töitä hakenu 1.5 vuoteen johtuu ihan sairauksien aihettamasta masennuksesta. Sairaudet on nyt vähä antanu periksi ja masennus on kadonnu samalla, toki on mahollista että nämä pahenee taas mutta en ajattele sitä. Enhän minä sitte koskaan vois hakea töitä jos ajattelisin noin.
Pyöräilynki alotin viime viikolla ja nyt oon käyny 4 kertaa viikon aikana vetämässä 15-25km lenkkejä. Tähän päälle sitte aloin ite tekemään ruuat ja jätin nuo valmis roskat kokonaan pois

Toi on hyvä vaik kui ahdistais asiat ja vituttais duunittomuus ni voit aina kehittää itteäs, lisää viel tohon tsygäilyyn leuanvedot ja punnerrukset ja kunnolla ruokaa turpaa ni alkaa psyykeki olemaan vakaampi.

Ja jos rikosrekisteri puhdas ni haet ehdottomasti issille vartijaks johki valvomoon, ei siis mitn mopojonneja jahtaamaan vaan valvomaan, vähä aukaset ovia ja katot leffoja ja samal saat vastuuta ja sen myötä kehität itsetuntoas lisää ja opit uusia juttuja, mun muistaakseni ne jopa maksaa sen vartijakortin.

Ei tarvii todellakaa olla mikää kaappi, nähny sellasia kuikeloita että hyvä ku ei hönkäys kaada.

Sit kans ku lunta alkaa tippumaan ni kantsii hakee niihinki.

Sit tietty, taksi ja baarimikko mut jos koet viel et ahdistaa sosiaalisuus niin ei kantsi nii isoo harppaust ottaa viel.

Ankelin tsemppikerho/10

Member
Gold: 20.18
Oct 10 2015 07:51am
Quote (MurSu @ 17 Aug 2015 20:08)
turha se on neekerei ja mamui elättää tääl meijä mailla ku on omiaki kansalaisii elätettävänä. monilla suomalaisilla on tosiaanki huonommat olot ku mutakuonoilla

ja tää kreikkailmiö on toine, vittuako ne sinne tuputtaa sitäö rahaa ku eivät ikinä tuu saamaa sitä takasi vois käyttää neki biljoonat vaikka oman kansan hyvinvointii

omal kohdallani myös toi töihin meno täysin turhaa täl hetkel, saisin jonku 200-300 e enemmän kuussa kätee tekemäl 40h töitä viikos ei paljo nappaa. jääpähä ainaki näin enemmä aikaa punttisalii yms harrastuksii

Tää on taas niin tätä. :DD

Jos mamu ei mee töihin, se on loinen. Jos se menee töihin, se vie meidän työt (joita ei ite olla valmiita ottamaan vastaan). Jos sillä ei oo naista, se raiskaa naisia joka yö. Jos sillä on nainen, se vie meidän naiset.
Member
Gold: 1,400.00
Oct 11 2015 02:28am
Kiitos mamujen ni mulla on töitä moneksi vuodeksi :)
Member
Gold: 0.00
Oct 11 2015 06:23am
Quote (Risto @ 11 Oct 2015 11:28)
Kiitos mamujen ni mulla on töitä moneksi vuodeksi :)

Oha ne noita elääkkelle siirtyviä / olevia poliisejakii työllistäny ihan hyvin :D
Member
Gold: 4,366.00
Oct 11 2015 11:02am
Quote (Ankeli @ 10 Oct 2015 05:39)
Toi on hyvä vaik kui ahdistais asiat ja vituttais duunittomuus ni voit aina kehittää itteäs, lisää viel tohon tsygäilyyn leuanvedot ja punnerrukset ja kunnolla ruokaa turpaa ni alkaa psyykeki olemaan vakaampi.

Ja jos rikosrekisteri puhdas ni haet ehdottomasti issille vartijaks johki valvomoon, ei siis mitn mopojonneja jahtaamaan vaan valvomaan, vähä aukaset ovia ja katot leffoja ja samal saat vastuuta ja sen myötä kehität itsetuntoas lisää ja opit uusia juttuja, mun muistaakseni ne jopa maksaa sen vartijakortin.

Ei tarvii todellakaa olla mikää kaappi, nähny sellasia kuikeloita että hyvä ku ei hönkäys kaada.

Sit kans ku lunta alkaa tippumaan ni kantsii hakee niihinki.

Sit tietty, taksi ja baarimikko mut jos koet viel et ahdistaa sosiaalisuus niin ei kantsi nii isoo harppaust ottaa viel.

Ankelin tsemppikerho/10

Jeps, pyöräily on jääny nyt vähä vähemmälle kun ei ole kunnollisia syysvaatteita, löytyy vaan kesä ja talvi vaatteet mutta on tullu mietittyä tuota punttisali hommaa kunhan nuo työjutut selkenee.
Tämän hetken tilannehan on se että 2 viikon päästä on aika taas työkkäriin ja siellä mun pitää kertoa mihin firmaan lähetään tuota paikkaa hakemaan. Firma ei ole vielä selvillä mutta se mitä työtä haluan tehä on jo aika selvä.Toivotaan että pääsen taas takas arkeen kiinni.
Ja sitte niille jotka sanoo että menkää vittu töihin, älkää ainakaan mulle tulko tollasta paskaa kirjotteleen kun ette tiedä taustoja. Haluaisin hieman avata tätä hommaa jollekki teistä mutta parempi kun en tee sitä, ei ole mitään järkeä levitellä yksityis asioita netissä :)
Toki sitäki porukkaa on jotka ei vaan mene töihin kun ei huvita mutta mun kohalla se ei pidä paikkaansa.
Member
Oct 11 2015 02:34pm
Quote (Speedparts @ 11 Oct 2015 19:02)
Jeps, pyöräily on jääny nyt vähä vähemmälle kun ei ole kunnollisia syysvaatteita, löytyy vaan kesä ja talvi vaatteet mutta on tullu mietittyä tuota punttisali hommaa kunhan nuo työjutut selkenee.
Tämän hetken tilannehan on se että 2 viikon päästä on aika taas työkkäriin ja siellä mun pitää kertoa mihin firmaan lähetään tuota paikkaa hakemaan. Firma ei ole vielä selvillä mutta se mitä työtä haluan tehä on jo aika selvä.Toivotaan että pääsen taas takas arkeen kiinni.
Ja sitte niille jotka sanoo että menkää vittu töihin, älkää ainakaan mulle tulko tollasta paskaa kirjotteleen kun ette tiedä taustoja. Haluaisin hieman avata tätä hommaa jollekki teistä mutta parempi kun en tee sitä, ei ole mitään järkeä levitellä yksityis asioita netissä :)
Toki sitäki porukkaa on jotka ei vaan mene töihin kun ei huvita mutta mun kohalla se ei pidä paikkaansa.

Teet vaan ahkerasti hakemuksia.

Teet pienet tavoitteet vaikka ensin:

1. Tee kunnollinen CV, Panosta siihen todella paljon ( Työkkäri tarjoo ammattilaisten apua siihen hommaan )
2. Käy ottamassa kunnolliset kuvat CV:hen. ( Auttaa todella paljon työnhaussa )
3. Tee tavoite itsellesi että haet ainakin 5 paikkaan per päivä.
4. Teet avoimia hakemuksia ( 95% Työpaikoista menee noin ennenkuin firmat laittaa mihinkään te-palveluihin )
5. Pidät kunnolliset unirytmit, heräät ajoissa ja menet ajoissa nukkumaan.
6. Kuntoilet, ei tule masennusta
7. Onnea työnhakuun.
Member
Gold: 0.01
Oct 11 2015 04:17pm
Quote (Risto @ Oct 11 2015 11:34pm)

Riippuu minkä värinen oot :D
Member
Oct 11 2015 04:20pm
Quote (Olod @ 12 Oct 2015 00:17)
Riippuu minkä värinen oot :D

Totta, ja jos sun naama on kuin norsunvittu ni en suosittele.
Member
Gold: 2,565.61
Oct 11 2015 05:13pm
Quote (Risto @ Oct 11 2015 10:34pm)
Teet vaan ahkerasti hakemuksia.

Teet pienet tavoitteet vaikka ensin:

1. Tee kunnollinen CV, Panosta siihen todella paljon ( Työkkäri tarjoo ammattilaisten apua siihen hommaan )
3. Tee tavoite itsellesi että haet ainakin 5 paikkaan per päivä.
4. Teet avoimia hakemuksia ( 95% Työpaikoista menee noin ennenkuin firmat laittaa mihinkään te-palveluihin )
5. Pidät kunnolliset unirytmit, heräät ajoissa ja menet ajoissa nukkumaan.
6. Kuntoilet, ei tule masennusta
7. Onnea työnhakuun.

Suomi nousuun: neekerit ja lahtarit mullan alle!
Go Back To Suomi Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll