Quote (Speedparts @ 11 Oct 2015 19:02)
Jeps, pyöräily on jääny nyt vähä vähemmälle kun ei ole kunnollisia syysvaatteita, löytyy vaan kesä ja talvi vaatteet mutta on tullu mietittyä tuota punttisali hommaa kunhan nuo työjutut selkenee.
Tämän hetken tilannehan on se että 2 viikon päästä on aika taas työkkäriin ja siellä mun pitää kertoa mihin firmaan lähetään tuota paikkaa hakemaan. Firma ei ole vielä selvillä mutta se mitä työtä haluan tehä on jo aika selvä.Toivotaan että pääsen taas takas arkeen kiinni.
Ja sitte niille jotka sanoo että menkää vittu töihin, älkää ainakaan mulle tulko tollasta paskaa kirjotteleen kun ette tiedä taustoja. Haluaisin hieman avata tätä hommaa jollekki teistä mutta parempi kun en tee sitä, ei ole mitään järkeä levitellä yksityis asioita netissä :)
Toki sitäki porukkaa on jotka ei vaan mene töihin kun ei huvita mutta mun kohalla se ei pidä paikkaansa.
Teet vaan ahkerasti hakemuksia.
Teet pienet tavoitteet vaikka ensin:
1. Tee kunnollinen CV, Panosta siihen todella paljon ( Työkkäri tarjoo ammattilaisten apua siihen hommaan )
2. Käy ottamassa kunnolliset kuvat CV:hen. ( Auttaa todella paljon työnhaussa )
3. Tee tavoite itsellesi että haet ainakin 5 paikkaan per päivä.
4. Teet avoimia hakemuksia ( 95% Työpaikoista menee noin ennenkuin firmat laittaa mihinkään te-palveluihin )
5. Pidät kunnolliset unirytmit, heräät ajoissa ja menet ajoissa nukkumaan.
6. Kuntoilet, ei tule masennusta
7. Onnea työnhakuun.