d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Sukat Ja Alusasu
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 22 2015 01:04pm
Quote (Napi @ 22 Jun 2015 20:57)
mieti et jenkeis tääkin pitää tehä ite, jos on tuomittu seksuaalirikoksesta
periaattees muutat uuteen naapurustoon
sun pitää käydä koputtelee joka ovet että hei minä lastenraiskaaja tässä
vaikka varmasti osa seksuaalirikollisista on oikeasti syyttömiä, se vitutus ku joutus tommosia selittään, varsinki jos ei oo tehny mitään
9 millinen burana kuulostaa iha OK vaihtoehdolta tohon verrattuna :--D

Jep. Tavallaan ymmärrän sen niiden asukkaiden kannalta, mut on se rankkaa sille joka siellä kiertää kertomassa.
En välttämättä ite lähtis kiertään sitä naapurustoa. En varmaan vaan pystyis.
Member
Gold: 556.34
Jun 22 2015 01:08pm
kai siellä on joku sanktio, jos jättää tän kierroksen tekemättä ?
voi vaan kuvitella niitä ihmispoloja, varmaan aika sekavat ajatukset ois itse kullakin tossa tilanteessa
Member
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 22 2015 01:15pm
Quote (Napi @ 22 Jun 2015 21:08)
kai siellä on joku sanktio, jos jättää tän kierroksen tekemättä ?
voi vaan kuvitella niitä ihmispoloja, varmaan aika sekavat ajatukset ois itse kullakin tossa tilanteessa

Jep. Varmaan myös sillä ihmisellä joka avaa oven ja eessä seisoo tuntematon henkilö. Sit se alottaa:
"Moi. Muutin täs teidän naapuriin. Olen tuomittu kolmesta kidnappauksesta, kahdesta lapsiin kohdistuvasta raiskauksesta ja yhdestä seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Vapauden riistosta jne... ehkä jopa taposta".

Mitäpä siinäkin pyöris mielessä.
Member
Gold: 0.00
Jun 22 2015 01:16pm
Quote (Napi @ 22 Jun 2015 21:35)
ite asuin reilun vuoden kerrostalossa, ja alemassa kerroksessa oli päiväkoti
olin kyllä kauheis kuumotuksissa suihkun jälkeen, ettei vahingossakaan vilauta siiinä ikkunalla, varmasti ois tullu joku pedofiili-juttu jos alasti heilahtaa ikkunan edessä

Ja sekii et vittu joku 5v kersa näkee ja sanoo päiväkoti tädille " mie näin oudon sedän ikkunassa alasti ja sillä oli ihan erilaine juttu alapäässä ku miulla.. " Hemmetti ton ikäset pesnkat ees tajua näistä asioita hevo hemmettiä ja silti yhteiskunta + kukkahattutädit siintä meuhkaa :D En nyt siis mitää pedofiili juttuja kannusta / puolusta, vaan siis en ymmärrä tätä et jos vaikka miut nähtäs alasti partsilla istumassa tuolilla, ottaa sauna olutta ja tupruttelemassa, ni oonko vittu pedofiili :DDD Pitäs tänkii yhteiskunnan ihmisillä olla tossakii tilanteessa sen verra älyä et osais asian jotekii pienelle lapselle selittää, eikä ekana soittaa poliiseille ja ottaa yhteyttä iltalehtee.. Oma pentu jo näkee jonku munasilla vaika omalla pihalla ja kysyy " mikä se on " ni saon että kuules " jokane ihmine on erinlaine, eikä niitä pie jähä tuijottaa, se on ruma tapa " tms :D

This post was edited by TR0LLFACE on Jun 22 2015 01:17pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll