Quote (Affii @ 29 Oct 2014 13:40)
2v dokaamatta kohta, oli paras päätös jättää se paskapäihde. vielku röökin tumppais niin keho ois vapaa paskasta. ny haeskelee uutta keittiönpöytää :3
Kohtuukäyttö kunniaan, ite kyllä ryyppään jos kavereilta kutsu käy, jää kyllä alle kouralliseen kertaan vuodessa.

Quote (Speedparts @ 30 Oct 2014 16:52)
Nyt on pakko ruikuttaa ku tuntuu että minä oon ainoa viisas ihminen täällä suomessa
Eli mulla on nettivaraosassa kaijuttimet myynnissä, kuvauksen alapuolella lukee että ''en lähetä minnekkään'' ja soitot ja viestit numeroon xxxxxx
Ongelma on ku mun oma numero näkyy siellä normaalissa paikassa alhaalla siinä boxissa, tähän mennessä kaikki on ottanu yhteyttä mulle vaikka siinä ylhäällä lukee selvästi että soitot ja viestit numeroon xxx, ei vittu ykskään yhteydenotto ole menny oikeaan paikkaan
toisekseen tulee viestejä että voin ostaa jos lähetät, ei vittu, kun en lähetä piste, siihen on yks syy joka on että mulla ei ole niitä alkuperäisiä laatikoita joissa nuo subit säilyis ehjänä kuljetuksen ajan, eikä mulla ole styroksia tai muutakaan pehmustetta että voisin pakata ne jotenki
missä on suomalaisten aivot? oikeesti hä? onko ne kaikki tuolla nettivaraosan autohifipuolella jtn pensalenkkari amiksia jotka ei oo koskaa oppinu lukemaa tai muuten käyttämään aivoja
noh pakkohan se oli asetuksista vaihtaa se numero ettei kaikki viestit mee väärään osotteeseen
sitte kolmas, katoin että muut myy 120-140e kpl samoja subeja. Ite pistin hinnan suoraan 100e kpl että menis varmemmin kaupaksi, arvatkaapa mitä tapahtu? no ne haluaa ostaa 150-160e kummatki, voi jeesus mitä paskaa. kyllä minä noille käyttöä keksin jos ei kaupaksi mene.
Mene mihin tahansa asiakaspalvelutyöhön niin toi ei tule yllätyksenä, ihmiset on oikeasti noin tyhmiä. Ihan oikeasti.