d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hockey Gm > !
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 17.02
Oct 1 2014 06:56am
Nii olisko siihen kimppaan ny kiinnostusta? Tässä triidissä olis ainaki 7 potentiaalista / varmaa pelaajaa ainakin ekalle jaksolle.
Mennäänkö ihan vaan kunnia panoksena, vai otetaanko joku 100 fg kuti siihen ja voittaja korjaa sadon vai miten?
Njagge vois sit koodata voittajalle tohon grouppin kohdalle: HockeyGM Champ
Member
Gold: 20.18
Oct 1 2014 08:54am
Quote (Rocko @ 1 Oct 2014 15:56)
Nii olisko siihen kimppaan ny kiinnostusta? Tässä triidissä olis ainaki 7 potentiaalista / varmaa pelaajaa ainakin ekalle jaksolle.
Mennäänkö ihan vaan kunnia panoksena, vai otetaanko joku 100 fg kuti siihen ja voittaja korjaa sadon vai miten?
Njagge vois sit koodata voittajalle tohon grouppin kohdalle: HockeyGM Champ

Voisin lähtee, ei oo äfgeetä eikä kiinnostusta hankkia sitä. Mulle siis kävis että panoksena ois suomisubin änäriherruus, mut toki jos haluutte pelailla fg:llä niin voin kai tulla hengailee sinne kimppaan eniveis?
Member
Oct 1 2014 10:13am
Quote (Swash @ 1 Oct 2014 16:54)
Voisin lähtee, ei oo äfgeetä eikä kiinnostusta hankkia sitä. Mulle siis kävis että panoksena ois suomisubin änäriherruus, mut toki jos haluutte pelailla fg:llä niin voin kai tulla hengailee sinne kimppaan eniveis?

Vois tietty ottaa ekan jakson kunniapohjalta, jotta saadaan vaan koneet käyntiin, ja jos kiinnostus jatkuu seuraaville jaksoille, voidaan puhua sit jostain betistä. Whatdoyousay muut halukkaat?
Member
Gold: 5,739.04
Oct 2 2014 01:49am
Quote (Swash @ Oct 1 2014 04:54pm)

Hockey: Active

oot active muttet bettaile ollenkaan? ja joo, ehkä pelkkä "jsp kuningasbettaaja" titteli on parempi ku laittaa fygyä panokseen. jotain priva 1v1 panoksian vos ottaa jos joku on ssit mediaattorina. ja nimenomaan jakso kerrallaan koska kaikki ei oo samanlaisia nolife ku nauki, ei voi vahdata joka peliä joka yö.
ja rokko - jos oikeesti änäriä seuraat ni miksei sua näy hockey fooorumilla? suomalaiset vähissä siellä, mä+rzi+easukoolwin, ja siinä se oliki. polakit ottaa pian ylivallan :mad:
Member
Oct 2 2014 03:04am
Quote (do_NaUKI @ 2 Oct 2014 10:49)
Hockey: Active

oot active muttet bettaile ollenkaan? ja joo, ehkä pelkkä "jsp kuningasbettaaja" titteli on parempi ku laittaa fygyä panokseen. jotain priva 1v1 panoksian vos ottaa jos joku on ssit mediaattorina. ja nimenomaan jakso kerrallaan koska kaikki ei oo samanlaisia nolife ku nauki, ei voi vahdata joka peliä joka yö.
ja rokko - jos oikeesti änäriä seuraat ni miksei sua näy hockey fooorumilla? suomalaiset vähissä siellä, mä+rzi+easukoolwin, ja siinä se oliki. polakit ottaa pian ylivallan  :mad:

Bettailisin jos ois fg:tä mut ei oo mitään mielenkiintoa alkaa sitä hankkimaan. Ehkä voitan jostain freerollista. Unohit mut tosta hockey forumin aktiiveista, oon bettaillu ja postaillu siel jo pari vuotta ennen sun rekisteröitymistä (tolla accountilla). Mut miksei änäriä vois seurata siitä pelifoorumin subille postaamatta?
Member
Gold: 0.00
Oct 2 2014 03:05am
Quote (Swash @ Oct 1 2014 02:54pm)

Tämä!
Member
Oct 2 2014 07:45am
No otetaan kunniapohjalta eka kiekka. Eli siis mukana olis ainaki allekirjottanu + Nauki + EasyCoolWin + Swash. Entäs muut, kiinnostaako? Tarttis pikkuhiljaa panna pystyyn tota, että kaikki ehtii säätään voittotiimit, joten ilmottakaa asap.

Mites, otetaanko mitään vaihtorajoja, vai saako ostaa esim sen perus superpelijoukkueen (11 vaihtoa) sijaan hyperpelijoukkueen (täydet 20 vaihtoa)? Itselleni asia on aivan sama.

Quote (do_NaUKI @ 2 Oct 2014 09:49)
rokko - jos oikeesti änäriä seuraat ni miksei sua näy hockey fooorumilla? suomalaiset vähissä siellä, mä+rzi+easukoolwin, ja siinä se oliki. polakit ottaa pian ylivallan  :mad:

Totta puhuakseni en oo jaksanu kattella tota hokiosioo. Mulla yleensä muut kanavat, missä käyn noita keskusteluja. Voisin nyt kattoo, mikä tuolla on wuugi.

This post was edited by Rocko on Oct 2 2014 07:46am
Member
Oct 2 2014 08:54am
Quote (Rocko @ 2 Oct 2014 16:45)
No otetaan kunniapohjalta eka kiekka. Eli siis mukana olis ainaki allekirjottanu + Nauki + EasyCoolWin + Swash. Entäs muut, kiinnostaako? Tarttis pikkuhiljaa panna pystyyn tota, että kaikki ehtii säätään voittotiimit, joten ilmottakaa asap.

Mites, otetaanko mitään vaihtorajoja, vai saako ostaa esim sen perus superpelijoukkueen (11 vaihtoa) sijaan hyperpelijoukkueen (täydet 20 vaihtoa)? Itselleni asia on aivan sama.

Totta puhuakseni en oo jaksanu kattella tota hokiosioo. Mulla yleensä muut kanavat, missä käyn noita keskusteluja. Voisin nyt kattoo, mikä tuolla on wuugi.

Mul on aina se halvin kausivaihtoehto, eli kai 16 vaihtoo per jakso. Mut mullekin ihan sama jos joku haluu ostella enemmän vaihtoja.
Member
Oct 2 2014 09:26am
Quote (Swash @ 2 Oct 2014 16:54)
Mul on aina se halvin kausivaihtoehto, eli kai 16 vaihtoo per jakso. Mut mullekin ihan sama jos joku haluu ostella enemmän vaihtoja.

Eiku nii se maksimimäärä onkin 25 tässä formaatissa. Nojuu täytynee ny kattoo, millä tavoin ite osallistun. Varmaan 16 itelläkin aluks.
Member
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 3 2014 07:31pm
jos joku haluu pistää pari fgtä peliin ni voin toki heittää foorumikultaa yhelle tai toiselle tarpeelliselle halukkaalle vaikka joku 5-10 fg per nuppi :P
en vissiin tuu ikinä käyttämää näitä pois itekseni, ja onha se nyt hauskempaa pelata jotai nimellistä summaa vastaan.

This post was edited by Gastly on Oct 3 2014 07:33pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll