Quote (do_NaUKI @ Jul 24 2014 03:45pm)
asenne saattaa olla erilainen ku muilla mut eikö se riitä ku työt tekee. ja noi muut kohat on paskapuhetta, en tajua miks se tommosista syyttää, menee vaa aikaa ku selvittelee noita. kai noista jotai korvauksia voi hakea ku syyttää tommosista asioista ilman näyttöä.
paskin asia tässä on olla kesä ilman tuloja, vaikka ne saiskin takautuvasti joskus ni ois mukava saaha ruokaaki nyt. molemmat osapuolet ois selvinny helpommalla ku ne ois sanonu vaan että ulos, ilman syytä, ja sen ne ois voinu tehä. nyt meni vaan vaikeammaks joka asia, ja aion varmasti valittaa noista päätöksistä, laitetaa firma maksamaa!
oisin iha mielellää ollu siellä töissä pidempään. oletan että potkut tuli joltain pomolta kuka ei oo koskaan ees nähny mua. työt tein ajallaan ja thats it, en mä siellä ollu kavereita ettimässä.
Juuri tuossa kiteytät koko asian, paskavati. Jos oot perseenreikä töissä, aiheutat siitä muille ongelmia/ilmapiirin heikennystä joka on top1 tärkeysjärjestyksessä työpaikalla että työt tulee tehtyä. Jos olisit ollu mun työkaveri, olisin kiittänyt pomoa joka antoi potkut.
Cheers!

Näin työssäkäyvällä on rahaa ottaa laatuolutta!