d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ragetest > Kestätkö
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
May 10 2014 08:17am
Quote (Gastly @ 10 May 2014 00:04)
ideologia - eli kuinka estää todellisuutta häiritsemästä mielipiteiden muodostamista.

Sinun "todellisuutesi" taitaa olla hieman erinlainen kuin meillä muila normaaleila ihmisillä mutta ei se mitään :)

Sanoin ehkä kyllä turhan suoraan mutta korjaan sen näin : Humanitaarinen apu pitäisi olla jokaisen oma, vapaaehtoinen päätös, ja jokaisella tulee olla mahdollisuus tehdä sitä.

Esim. itse laitan aina vapaaehtoisesti sen 5e tai 10e setelin sinne punaisenristin keräyslippaaseen koska tiedän että raha menee hyvään tarkoitukseen, mutta se että minun verorahoilla kuskataan tänne raiskaajia ja siivellä eläjiä on suorastaan väärin.

Jos tulevat duuniin ni se pitäisi olla harkitusti suunniteltua eikä sitä että ulkomaalaisella korvataan se oman maan kansalainen.

Tähän on sitten turha lähtee lässyttää mtn tilastoja kui paljo niitä neekereitä jää rajan toiselle puolelle ku ei saa oleskelu lupaa, ihan vitun hyvä kun jää tai se että kui moni ei saa työpaikkaa koska on nimeltään : Hungalububaba Marumaha, ihan hyvä koska oman maan kansalaisia on tarpeeksi jo työttömänä.

Myös se lässyn lässyn paska voidaan jättää pois kuika niiden tukia ja oleskelua ollaan tiukennettu, ihan vitun hyvä että on, vielä ois kuitenkii saumaa tiukentaa lisää.

This post was edited by Soppamies on May 10 2014 08:24am
Member
Gold: 68.99
Warn: 10%
May 10 2014 09:03am
Quote (Soppamies @ May 10 2014 05:17pm)
Sinun "todellisuutesi" taitaa olla hieman erinlainen kuin meillä muila normaaleila ihmisillä mutta ei se mitään :)
Tähän on sitten turha lähtee lässyttää mtn tilastoja

kerro lisää :D

This post was edited by Gastly on May 10 2014 09:03am
Member
Gold: 0.01
May 10 2014 10:59am
Komppaan osittain soppaa.

Itse laitan vaan lastensairaalan kummeille rahaa. Eli Suomen pitkäaikaislapsille. Ainoat jotka saa mun rahaa jota ei muutenkaan oo tarpeeks itellekkään.
Member
Gold: 0.00
May 10 2014 11:08am
Quote (Soppamies @ 10 May 2014 17:17)

Sanoin ehkä kyllä turhan suoraan mutta korjaan sen näin : Humanitaarinen apu pitäisi olla jokaisen oma, vapaaehtoinen päätös, ja jokaisella tulee olla mahdollisuus tehdä sitä.

Esim. itse laitan aina vapaaehtoisesti sen 5e tai 10e setelin sinne punaisenristin keräyslippaaseen koska tiedän että raha menee hyvään tarkoitukseen, mutta se että minun verorahoilla kuskataan tänne raiskaajia ja siivellä eläjiä on suorastaan väärin.

Jos tulevat duuniin ni se pitäisi olla harkitusti suunniteltua eikä sitä että ulkomaalaisella korvataan se oman maan kansalainen.

Tähän on sitten turha lähtee lässyttää mtn tilastoja kui paljo niitä neekereitä jää rajan toiselle puolelle ku ei saa oleskelu lupaa, ihan vitun hyvä kun jää tai se että kui moni ei saa työpaikkaa koska on nimeltään : Hungalububaba Marumaha, ihan hyvä koska oman maan kansalaisia on tarpeeksi jo työttömänä.

Myös se lässyn lässyn paska voidaan jättää pois kuika niiden tukia ja oleskelua ollaan tiukennettu, ihan vitun hyvä että on, vielä ois kuitenkii saumaa tiukentaa lisää.

entäs miten käy Hungalububaba Marumahan, joka on syntyperäinen kansalainen ja jolla ei ollut mitään sanottavaa siihen, missä hän syntyy? vai pitäiskö hänelle antaa kakkosluokan kansalaisuus?
Member
May 10 2014 11:11am
Itselleni kansalainen on kansalainen.
Enkä hyväksy pummeja rotuun katsomatta. Oli sitten vaikka kuinka suomalainen ja arjalainen tai mikä vaan. Jos on pummi, saa mun puolesta kipata länsirajalla kannelta laidan yli.
Siis jos tahallaan yrittää pysyä työttömänä sossupummina.
Member
Gold: 20.18
May 10 2014 01:51pm
Quote (A2K @ 10 May 2014 18:59)
Komppaan osittain soppaa.

Itse laitan vaan lastensairaalan kummeille rahaa. Eli Suomen pitkäaikaislapsille. Ainoat jotka saa mun rahaa jota ei muutenkaan oo tarpeeks itellekkään.

Ei kai sitä rahaa kenelläkään koskaan liikaa oo, mutta väittäisin, että sulla on ihan tarpeeks rahaa jos kerta liikenee tommoseen "autoharrasteluun", jos nyt tällasta termiä käytettäis ikävien sivumerkitysten välttämiseks.
Member
Gold: 24,297.85
May 10 2014 02:30pm
Quote (Swash @ 10 May 2014 22:51)
Ei kai sitä rahaa kenelläkään koskaan liikaa oo, mutta väittäisin, että sulla on ihan tarpeeks rahaa jos kerta liikenee tommoseen "autoharrasteluun", jos nyt tällasta termiä käytettäis ikävien sivumerkitysten välttämiseks.

tämä. valintoja. ite en kehtaa nyt näistä 700€ tuloista heittää paljoa
Member
May 10 2014 02:53pm
Quote (Swash @ 10 May 2014 22:51)

No jaa.. tarpeeks elää, tarpeeks harrastaa jollain tasolla. Muttei tarpeeks siihen kaikkeen mitä haluisin.
Mutta oot ihan oikeessa. Kyllähän sitä rahaa sen verran on, ettei tarvi leipäjonossa olla.
Mutta, vaikka lahjottaisin sitä jollekkin järjestölle. Siitä menis todennäköisesti 75-99% kaikkeen muuhun kuin todelliseen apuun.
Sit nää missä ne hehkuttaa et vaan kympillä saadaan joku kouluu ja eurolla verkkoa jne. No jos se on niin halpaa, miksei ne vaan anna pois sitä sieltä tehtaalta.
Julkisuustempauksena verkot kaikille. Tai joku iso megaluokan yritys äkkiä pierasee muutama satatonnia julkisuuden tarpeeseen.
Helppoa ja hyvää mainosta. Mulla on omatkin lapset ruokittavana sillä rahalla jonka eteen töitä teen. Miks lähettäisin sen rahan jonnekkin toiselle mantereelle ja senkin joku muu kuim avun tarpeen oleva käyttäis.
Member
Gold: 68.99
May 10 2014 03:19pm
Quote (A2K @ May 10 2014 08:11pm)
Itselleni kansalainen on kansalainen.

tämä, koska se on ainoa mahollinen lähtökohta modernille länsimaiselle oikeusvaltiolle. käytännössähän se meinaa sitä, että meillä ei oo käytössä sääty-yhteiskuntaa, tribalismia tjsp.
mutta mikäli joku haluaa välttämättä ryhtyä maaorjaks linnanherra Gastlyn alaisuuteen, ni olkaa hyvät vaan, en mä teitä estä
Member
Gold: 24,297.85
May 10 2014 03:26pm
tahtoisin vain olla gastlyn orja
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll