Quote (Soppamies @ 7 Feb 2014 19:37)
Oot siis oikeestk sitä mieltä ja puolustus kannalla että nykyhallitus on hoitanu hommansa hyvin, paskaa ei oo haukattu oman toiminnan ja tyhmyyden takia sekä lupaukset joita ladeltiin on täyttynyt :rolleyes: ?
mitenkä tuo kuva originaalipostissa sitten liittyy hallituksen tänhetkiseen tilanteeseen? Sun kuvas on protesti suomalaista valtiojärjestelmää vastaan yleisesti, ja se näyttäisi selkeästi nojaavan amerikkalaisemman valtiojärjestelmän suuntaan. Siinä mielessä on ok omistaa erilaisia prioriteetteja, mutta sä itse nyt vihjaat, että sote-uudistus on huono, mikä osaltaan viittaa sun prioriteetteihis. Ja niitä ei saavuteta muuten kuin "varastamalla rahaa yhdeltä ja laittamalla ne toisen taskuun", veroksi sitä taitavat kutsua.
mä oon stoalainen siinä, miten valtio hoitaa asiansa. Jos meni läskiks, niin sitten katotaan miten tilanne korjataan. Tommonen huutelu ei kerjää mitään muuta vastausta kuin:
Quote (CeePee @ 7 Feb 2014 17:40)
"Tee ite paremmi"
Quote (TheJoona @ 7 Feb 2014 19:53)
Sote uudistus? wtf? Velka kasvaa, Kukkenhaimeja vaan pystyyn mistä ei tule minkäänlaisia tuloja.
Kataisen hallitus lupas 20k uutta työpaikkaa ja tämän hetken saldo on -50k työpaikkaa.

Go Jykä, go!
piruuttaanko ne sote-uudistuksen teki? Ne on täysin tietoisia siitä, miten kansa reagoi hallitukseen, joka "tahallisesti" laskee hyvinvointitasoa maassa, jossa se on yksi suurimmista prioriteeteista. Toinen vaihtoehto on pakko. Rahaa on vähemmän ja toimintaa yritetään tehostaa. Nykyisillä budjeteilla jos mennään vanhan kaavan mukaan, niin köpelöstihän siinä käy.
guggenheimin kohdalla tosin olen samaa mieltä, kulttuuria voi edistää halvemmillakin keinoilla. Siinä uskon tietynlaisen lobbyn vaikuttavan taustalla, mutta asia ei kiinnosta mua lainkaan, koska oma piskuinen ääneni ei muuta tilannetta... joten en tiedä asiasta paljoa.
ja mitä poliittisiin lupauksiin tulee... kumpaa äänestäisit, sitä joka lupaa -10k työpaikkaa muuten väistämättä tapahtuvan -50k sijaan vai sitä, joka lupaa +10k työpaikkaa? Huomaatko, ettei suhteellinen ero ole suuri, mutta vaikutelma on tyystin eri, ts. poliittiset lupaukset on mitä on. Kaikkea se Soinikin ja muut perussuomalaiset lupailivat.
This post was edited by potaa on Feb 7 2014 11:40am