Quote (Gastly @ Jan 8 2014 03:57pm)
rupee lukemaa jos se nappaa, tai keksi joku harrastus. hiihtely vois olla iha jees
tai rupee opiskelemaa jotaki sillai iha silkan opiskelun vuoks, pitkäaikane kehitys on melkee yhtä palkitsevaa ku olla iha naamat
maalaamine vois olla iha jees jos siihe suuntaa löytyy lahjoja, voit maalata vaik hirtettyjä Kataisia tjsp itelles sopivaa
emt miten toi ittensä kehittämine ja päihtely sulkis tytyt pois, ne o kumminki pehmeitä ja tuoksuu kivalle !1
Kuten sanoin... Itsensä kehittämiseen. Luen 1-5h päivässä asioista mitkä kiinnostaa, sillon kun en ole päihtynyt.
Harrastukset ei kiinnosta, koska työ tarpeeks fyysistä... vois melkeen sanooo et saliharrastus menee työn ohella.
Ainut harrastus mikä täl hetkee kiinnostaa, on kiipeily ja sekin niin VITUN kallista, että anti olla, kesäl sit kallioilla.
Opiskeleen en ala, koska opiskelijoilla on kuulema liikaa rahaa
Mitä maalamiseen tulee, oon kyllä kiinnostunut, mutta mielummin kehitän itteeni lyijykynäl piirtämises. alkaa jo silmä hahmottaa
paperil mitä ikinä haluankaan piirtää (kiitos psykedeelien?) Omasta mielest paska piirtää, mutta kaverit vaa ihmetelly miten ekaa kertaa piirtävä voi tehdä tollasia kuvia.
PS kouluun mua ei saa, koska vitun vilkkaat aivot ja paikalla istuminen mahdotonta.
E: ainii ja onhan mulla harrastus, selkounet. selkounissa tulee harrastettua nimenomaa opiskelua, koska alitajunnasta tulee kaikki tarvittava tieto salaman nopeudel
This post was edited by SekavaSamu on Jan 8 2014 09:06am