Quote (Rocko @ Oct 2 2013 04:27am)
No se on sun mielipide, mutta sen huomaa, ettet arvosta niitä asioita tossa sarjassa, mitkä juuri tekee siitä hyvän.
Se, että sanoo jonkun olevan "vaan paskaa", koska kaikki ei miellytä itseä vaikuttaa vähän teinimeiningiltä.
Sanoinkin kyllä jo, että olen itsekin sortunut haukkumaan jonkun tietyn asian hepposin perustein, mutta yleensä lopulta kävikin niin, että päädyin tykkäämään siitä asiasta, kun annoin sille kunnon mahdollisuuden.
Tämä ei ole mikään Spartacus tyylinen "tapa kaikki zombit mahdollisimman näyttävästi" -sarja, vaan yrittää antaa realistisen kuvan "selviyjistä" tuossa tilanteessa, kun koko yhteiskunta ja muu maailma romahtaa.
Oon monilta osin tätä mieltä. Ja odotin muuten Spartacuksesta että se olis hyvä ja kattelin väkisin ~8 jaksoa, en kestäny enää, se jos joku oli hirveetä overactia, mut moni siitä tykkäs ja kehujen jälkeen mäki sitä vasta päätin koittaa ja kattoa
Kattokaa simmonen elokuva ku Zombie strippers, varmasti osaatte arvostaa, jos tä oli täyttä paskaa.
Muuttuko koko sarja kaikkia jaksoja myöden paskaks siinä kun poikaa ammuttiin? Missään ei ollu sen jälkeen järkeä?
Onko sitte yleensäkään kovin realistista että tulee zombi invaasio?
Hyvä sarja tä omasta mielestä on, en odota seuraavaa kautta niin paljon ku odotin aikasempia, mut aion kattoa joka tapauksessa.
Rocko mihin versioihin sä oot niitä tekstejä tehny? Oon yleensä aina ihmetelly miks niitä tehdään "vähemmän ladattuihin" versioihin koska lähes kaikki ottaa sen eniten ladatun tai toisteks ladatun joka on hd laatunen.
Ei tä välttämättä sarjoja koske mutta elokuvia aika usein. Voi olla hiukan mielenkiintosesti ilmastu mut ymmärsit varmaan mitä ajan takaa. Ja ihan mielenkiinnosta.
This post was edited by SanHose on Oct 1 2013 09:18pm