d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hockey Gm > Onko Osallistujia?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 1 2013 11:39am
MITÄ VITU PASKAA TÄMÄ NY O
Member
Gold: 0.00
Oct 1 2013 12:58pm
Quote (eppo @ Oct 1 2013 03:05pm)
No tuskin nyt sentään... :DDD

Ei vakuuta kyl DRW:n rosteri kokonaisuutena yhtään. Liigan top3 kärkisenat löytyy viel parisen vuotta ja tosi hyvä 4. kenttä + AV, JOS Helm pysyy terveenä. Howardi varauksin ihan ok 1. kassari. Wingerit on paperilla selekeesti alle keskiverron ja puolustus on tasapaksu, josta on aika vaikee löytää sekä pelinavaus- että puolustustaitoa. Jos Alfy ja Weiss floppaa/klesailee vähänki, nii vitun vaikeeta tulee olemaan.

Molemmille joukkueille kyl povailen aika karikkoista kautta.

Do you even NHL? Et ainakaan Howardia oo seurannu pariin vuoteen...

Wingssit oli ainoot joista oli vastusta hawkseille ja vei ne pleijareiden game 7:aan.

Sinne pleijareihinhan ei tosiaan mennä vuodesta vuoteen ''selkeästi alle keskiverron'' joukkueella, viime vuonna epäilin vähän että pääseekö pleijareihin ilman lidströmiä ja stuarttia, lisäks helm oli loukkaantuneena koko kauden.

Tänä vuonna rosteriin lisättiin Alfie ja Weiss, wingssit siirrettiin itään jota ne on ''paperilla'' dominoinu niin kauan kun muistan. Lisäks semmonen lupaava pakki kun DeKeyser pelaa rosterissa runkosarjan alusta lähtien.
Alfie tulee tuomaan helvetisti lisää tehoa YVhen.

Quote (Pomppeli @ Oct 1 2013 02:55pm)
anaheim ei oo cup contender millään mittarilla ja tiedät sen itsekin

ja tää

This post was edited by EasyCoolWin on Oct 1 2013 12:59pm
Member
Gold: 17.02
Oct 1 2013 01:06pm
Quote (Pomppeli @ 1 Oct 2013 16:55)
anaheim ei oo cup contender millään mittarilla ja tiedät sen itsekin

Vatane näyttää sulle närhen munat.
Member
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 1 2013 01:18pm
Quote (Rocko @ Oct 1 2013 09:06pm)
Vatane näyttää sulle närhen munat.

Toivottavasti. Surullinen on suomen pakisto sotshia silmällä pitäen... ja muutenki koko joukkue :rofl:
Member
Gold: 0.01
Oct 1 2013 01:21pm
Quote (EasyCoolWin @ 1 Oct 2013 21:58)
Do you even NHL? Et ainakaan Howardia oo seurannu pariin vuoteen...

Wingssit oli ainoot joista oli vastusta hawkseille ja vei ne pleijareiden game 7:aan.

Sinne pleijareihinhan ei tosiaan mennä vuodesta vuoteen ''selkeästi alle keskiverron'' joukkueella, viime vuonna epäilin vähän että pääseekö pleijareihin ilman lidströmiä ja stuarttia, lisäks helm oli loukkaantuneena koko kauden.

Tänä vuonna rosteriin lisättiin Alfie ja Weiss, wingssit siirrettiin itään jota ne on ''paperilla'' dominoinu niin kauan kun muistan. Lisäks semmonen lupaava pakki kun DeKeyser pelaa rosterissa runkosarjan alusta lähtien.
Alfie tulee tuomaan helvetisti lisää tehoa YVhen.

ja tää

Kylläpäs sitä ghettokaupungin fanipojat hyökkää kovasti päälle. Eikä muuten ollu noi mun pointit vedetty millää hirveil homer glasseil. Sen voin muuttaa et poistan ton "varauksin" sanan Howardin yhteydestä. Howardi on hyvä 1. kassari. Ei top10 muttei missään nimessä bottom10 myöskään. Muuten pitäydyn erittäin vahvasti noissa mielipiteissäni.

ps. toi "Do you even NHL?" on pikkasen turha kommentti. Mutta kyllä, I do NHL.

Member
Oct 1 2013 01:30pm
Quote (eppo @ Oct 1 2013 07:21pm)
Kylläpäs sitä ghettokaupungin fanipojat hyökkää kovasti päälle. Eikä muuten ollu noi mun pointit vedetty millää hirveil homer glasseil. Sen voin muuttaa et poistan ton "varauksin" sanan Howardin yhteydestä. Howardi on hyvä 1. kassari. Ei top10 muttei missään nimessä bottom10 myöskään. Muuten pitäydyn erittäin vahvasti noissa mielipiteissäni.

ps. toi "Do you even NHL?" on pikkasen turha kommentti. Mutta kyllä, I do NHL.

Mitä tekemistä kaupungilla on joukkueen kanssa? Varsinkin kun omistaja on helvetin rikas?

Ja Howard on kyllä tän hetken top 10

€: nimee 10 parempaa

This post was edited by EasyCoolWin on Oct 1 2013 01:31pm
Member
Gold: 24,297.85
Oct 1 2013 01:45pm
Tasoero huippuveskoilla ei oo niin iso. Aika paha mennä sanomaan kuka on parempi. Joukke tekee loppupeleissä sen veskan
Member
Gold: 0.01
Oct 1 2013 01:51pm
Quote (EasyCoolWin @ 1 Oct 2013 22:30)
Mitä tekemistä kaupungilla on joukkueen kanssa? Varsinkin kun omistaja on helvetin rikas?

Ja Howard on kyllä tän hetken top 10

€: nimee 10 parempaa

Eka oli kevyt provo. Ei toki liity mitenkään jengiin.

Tokaan:

Lunkka
Rask
Luongo
Crawford
Niemi
Rinne
Quick
Lehtonen
Brodeur
Anderson
Bobrovskij

Näistä voi toki väitellä loputtomiin, joten jos haluat sille tielle lähteä... (hfboards tyyliin statpickingiä jne.) Itse en. Nuo ovat omia mielipiteitäni ja olen jo tuosta listasta muutaman nimen jättänyt pois. (Ei Blues-kassareita)
Member
Gold: 17.02
Oct 1 2013 01:54pm
Quote (eppo @ 1 Oct 2013 21:51)

Tokaan:

Lunkka
Rask
Luongo
Crawford
Niemi
Rinne
Quick
Lehtonen
Brodeur
Anderson
Bobrovskij

Näistä voi toki väitellä loputtomiin, joten jos haluat sille tielle lähteä... (hfboards tyyliin statpickingiä jne.) Itse en. Nuo ovat omia mielipiteitäni ja olen jo tuosta listasta muutaman nimen jättänyt pois. (Ei Blues-kassareita)

Näin takapiruna sanoisin, et Lehtonen on kovin hatara top10 pick pelattujen pelien takia (loukkaantumiset). Howardin puolustukseksi on sanottava, et on pysyny terveenä ja ollu vahva joukkueensa ykkösvahti jo pitkään.
Member
Oct 1 2013 02:02pm
Quote (eppo @ Oct 1 2013 07:51pm)

Tokaan:

Lunkka
Rask
Luongo
Crawford
Niemi
Rinne
Quick
Lehtonen
Brodeur
Anderson
Bobrovskij

Boldatuille lollasin . Jos viimekauden mukaan mennään niin laitat lehtosen, luongon, rinteen ja brodeurin howardin edelle? Jos ei mennä pelkästään viimekauden mukaan niin mitä bobrovsky ja crawford tekee listassa. ? ^_^
Toki Bobrovsky on Vezina- palkittu huippuveskari mutta ei sitä top-10 voi mun mielestä vielä laittaa. Lisäks sun lista huutaa tuulipukua, ihme että et raantaa laittanu listalle :lol:
Ja kyllä Hiller kuuluu selvästi viimekauden top 10 vahteihin.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll