d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > N A Reset Team Europe Sc
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 14 2013 08:55am
Quote (Boulevard @ 14 May 2013 17:51)


moi pinkku!

pelaaks viel legit vai etkai sieki oo hairahtunu :(
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 14 2013 08:56am
Quote (Affii @ May 14 2013 04:55pm)
moi pinkku!

pelaaks viel legit vai etkai sieki oo hairahtunu :(


pelaan niiku aina, legitisti only
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
May 14 2013 08:56am
Quote (Pomppeli @ 14 May 2013 16:52)
Ton 90lvlhän saa muutamassa tunnissa pelatuks. Ei kai siinä vielä tarvi olla mikään erakko? :O


Näinpä, mutta kyllä tässäkin topikissa on se yks hermanni, joka ei siihenkään pysty :D :D

Quote (Affii @ 14 May 2013 16:55)
moi pinkku!

pelaaks viel legit vai etkai sieki oo hairahtunu :(


Ainahan tolla on koodit päällä. Egoilee ja puhuu paskaa työkseen :D

This post was edited by Rocko on May 14 2013 08:57am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
May 14 2013 08:57am
Quote (Affii @ May 14 2013 02:49pm)
mitäs roopertille kuuluu nykysi

mts oot nickkiä menny vaihtaa :(


Hyvää :-) ja onhan siitä aikaa kun ostin namechangen , mitäs Jesse :o

Quote (Rocko @ May 14 2013 02:56pm)
Näinpä, mutta kyllä tässäkin topikissa on se yks hermanni, joka ei siihenkään pysty :D :D



Ainahan tolla on koodit päällä. Egoilee ja puhuu paskaa työkseen :D


Onko sulla edes töitä :D ?
Vuosi vuoden jälkeen jaksat olla alottamassa ladderia vaikka tiedät varsin hyvin itsekkin että et koskaan pääse 99 asti, et pääsis edes bottaamalla. ^^

This post was edited by EasyCoolWin on May 14 2013 09:05am
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 14 2013 09:06am
Quote (EasyCoolWin @ May 14 2013 04:57pm)
Vuosi vuoden jälkeen jaksat olla alottamassa ladderia vaikka tiedät varsin hyvin itsekkin että et koskaan pääse 99 asti, et pääsis edes bottaamalla. ^^


rocko taitaa olla itse ainoa joka tähä uskoo 8DDDD
B)
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 14 2013 09:10am
Quote (EasyCoolWin @ 14 May 2013 17:57)
Hyvää :-) ja onhan siitä aikaa kun ostin namechangen  , mitäs Jesse :o



Onko sulla edes töitä :D ?
Vuosi vuoden jälkeen jaksat olla alottamassa ladderia vaikka tiedät varsin hyvin itsekkin että et koskaan pääse 99 asti, et pääsis edes bottaamalla. ^^


ekai tässä erikoisempia :P ei oo tullu nii paljo tääl lymyttyä viime aikoina mitä joskus aikasemmi niin kiinnittäny huomiota kuka on kuka :D
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
May 14 2013 09:14am
Quote (Affii @ May 14 2013 03:10pm)
ekai tässä erikoisempia :P ei oo tullu nii paljo tääl lymyttyä viime aikoina mitä joskus aikasemmi niin kiinnittäny huomiota kuka on kuka :D


Joo itekkin lähinnä seuraan vaan hockey sectionia kun en oo d2 pelannu hetkiin ^_^
Member
Posts: 6,427
Joined: May 19 2009
Gold: 5,280.00
May 14 2013 12:55pm
Quote (Boulevard @ May 14 2013 05:18pm)
huima saavutus :DDD ei hcta enää ees pelaa kukaa nii jopa sun tasone hermanni voi päästä toho 95
http://i44.tinypic.com/2vls3f8.jpg
http://i41.tinypic.com/9zx3l5.jpg
B) en viitsi kaikkia alkaa loadaan

PS. ei haastetta


tyhmä jätkä.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
May 14 2013 01:17pm
Quote (LogicC @ 14 May 2013 20:55)
tyhmä jätkä.


haista perse
Member
Posts: 6,427
Joined: May 19 2009
Gold: 5,280.00
May 14 2013 01:55pm
Quote (Speedparts @ May 14 2013 10:17pm)
haista perse


paska haisee.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll