Quote (Affii @ May 14 2013 02:49pm)
mitäs roopertille kuuluu nykysi
mts oot nickkiä menny vaihtaa

Hyvää :-) ja onhan siitä aikaa kun ostin namechangen , mitäs Jesse

Quote (Rocko @ May 14 2013 02:56pm)
Näinpä, mutta kyllä tässäkin topikissa on se yks hermanni, joka ei siihenkään pysty

:D
Ainahan tolla on koodit päällä. Egoilee ja puhuu paskaa työkseen

Onko sulla edes töitä

?
Vuosi vuoden jälkeen jaksat olla alottamassa ladderia vaikka tiedät varsin hyvin itsekkin että et koskaan pääse 99 asti, et pääsis edes bottaamalla. ^^
This post was edited by EasyCoolWin on May 14 2013 09:05am