d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uus Ladder, Ketähä Jaksas Haluta Saaha Fygya? > <->
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
May 13 2013 01:08pm
Quote (do_NaUKI @ May 13 2013 09:06pm)
toiset xiittaa pelissä, toiset rosvoaa oikeassa elämässä.


Miks pitää xiitata kummassakaan? Ja vaatii huomattavasti enemmän munaa rosvota oikeassa elämässä kun pelissä
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 13 2013 01:11pm


SIITÄ TSIITTAAMAA!!!

SAANKO NY BANS? :E

This post was edited by KUF on May 13 2013 01:11pm
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
May 13 2013 01:13pm
Joskus vedin kuolemattomuuskoodin päälle kun pelasin ~6 vuotiaana Commander Keen peliä. Jo silloin, 6 vuotiaana tajusin että pelissä koodaamisessa ei yksinkertaisesti ole mitään järkeä. Koska te aiotte tajuta tämän? Mene ja tiedä. :)
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 13 2013 01:15pm
Quote (LogicC @ May 13 2013 08:49pm)
Rauhoitu hyvä mies, onko se sulta pois jos joku tahtoo bottaa? :huh:


Inflaatio jos haluaa rehdisti tradettaa, eli kovasti pois toki.
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 13 2013 01:58pm
Maksat ihan perseesti että pääset mopotteleen 12v vanhassa pelissä? wtf
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
May 13 2013 03:09pm
Quote (HardyTarget @ May 13 2013 09:58pm)
Maksat ihan perseesti että pääset mopotteleen 12v vanhassa pelissä? wtf


investointia. noi charrut tulee maksaan about max 8k fg, ja kamat niille ehkä 20k fg, ni ~2-3 viikkoa MAX ja oon saanu omat takasi. senjälkee myyn voitolla koko laddun ajan kamoja+laddun lopussa 24x 98-99 paladiinit.
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
May 13 2013 05:26pm
Quote (do_NaUKI @ May 13 2013 11:09pm)
investointia. noi charrut tulee maksaan about max 8k fg, ja kamat niille ehkä 20k fg, ni ~2-3 viikkoa MAX ja oon saanu omat takasi. senjälkee myyn voitolla koko laddun ajan kamoja+laddun lopussa 24x 98-99 paladiinit.


hanki nyt vittu oikeesti elämä jo...
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
May 13 2013 11:09pm
Quote (do_NaUKI @ May 14 2013 12:09am)
investointia. noi charrut tulee maksaan about max 8k fg, ja kamat niille ehkä 20k fg, ni ~2-3 viikkoa MAX ja oon saanu omat takasi. senjälkee myyn voitolla koko laddun ajan kamoja+laddun lopussa 24x 98-99 paladiinit.


Tää toimis ilman niitä pöllöjä puolalaisia Paput ja Kaput ja mitä näitä on. Jotka alkaa monistamaan Ber ja Jah runeja semmosta tahtia että alta pois. Sitten ne laskee 200 fg/ tunnissa niitten hintoja että sais myytyä ne pois. Sitten vielä se ahne paska Osking (kas kummaa tämäkin puolasta), joka on tuhonnut koko anni systeemin. Kellään muulla taia ees olla mahollista jahata niitä kun peli kosahtaa saman tien kun Iso Jamppa Diablo kävelee peliin. Tuo Dupe ja muu paska on käytännössä tehnyt kahen viimisen ladderin pelaamisen täysin turhaksi. Tuon takia pelaajien määrä on vähentyny älyttömästi ja sit on vielä D3 jota ihmiset pelaa mielummin vaikka paska peli onkin. Ainoat ketkä pelaa D2 ovat ihmiset jotka ovat suurien Fygyjen perässä. Suurin osa niistäkin huomaa että olipas paska investointi. Raha kuitenkin valuu noille puolalaisille monistajille ja osking:lle. Sekä sen multeille.

Jos haluut tienata fygyä niin teet d2 classic soson jolla voit tehä classic rusheja just näille himobottaajille ja itemkauppojen boteille. Tuohonkin otat semmosen rush botin niin ei tarvi ite näpyttää. Että tää on jotenki sairasta. Aikuset ihmiset xiittaa..
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
May 13 2013 11:29pm
:O

This post was edited by Pomppeli on May 13 2013 11:32pm
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
May 13 2013 11:46pm
Sattumalta ois tänää ja huomenna saikkua.
Ei kyllä kiinnosta vittuakaan ainakaan legitisti liittyä tohon ladder kilpailuun.
Antakaa koodeja.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll