Quote (SekavaSamu @ Apr 22 2013 07:22pm)
Kyl sä hei tiät. sillonku hiekkalaatikolta kuuluu "tappelurinki luuta ja verta!" ni sillo jengii
tulee paikalle naapuritaloltakin! Messiin vaan kyl täälä on tilaa kaikille.
Oon kyl vieläki helvetin paukuissa, jotem mun ajattelumallia vois kaivata tännekkin. KUF on homo.