d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Bostonissa > <->
Prev1234510Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 16 2013 09:53am
Quote (A2K @ 16 Apr 2013 17:57)
Viimeyönä katoin töis live streamia sieltä... irtoraajoja.. huutavia ihmisiä.. verta.. sekasortoa.
Olin just surffaamas jenkiiläisiä sivuja ku se tapahtu ni "pääsin" näkemään kaiken livenä.. hirveetä katottavaa.


pääsit. hirveetä katottavaa ja katoit. taisit nauttia
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Apr 16 2013 10:06am
Quote (A2K @ 16 Apr 2013 16:57)
Viimeyönä katoin töis live streamia sieltä... irtoraajoja.. huutavia ihmisiä.. verta.. sekasortoa.
Olin just surffaamas jenkiiläisiä sivuja ku se tapahtu ni "pääsin" näkemään kaiken livenä.. hirveetä katottavaa.


NIINKO NYKYSET LASTENOHJELMAT VANHEMPIE MIELESTÄ
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Apr 16 2013 11:48am
Quote (Speedparts @ Apr 16 2013 06:39am)
ihmettelen suuresti miksei sulle ilmane fygy kelpaa  :huh:


pistän aina ilon eteenpäi, ambid on saanu jo vaikka kuinka monta 0.01 fg:tä ku pistän sun lähettämät fygyt sille
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Apr 16 2013 12:48pm
falseflag. Innolla odota, että ketä nyt tällä kertaa syytetään ja mihin sit hyökätään.

Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Apr 16 2013 12:50pm
falseflag. Innolla odota, että ketä nyt tällä kertaa syytetään ja mihin sit hyökätään.

Tai sit nyt lähipäivinä päätetään taas jostain asioista ja piti huomio saada kiinnitettyä muualle.
nyt taas riittää puhuttavaa ja uutisoitavaa pariks päivää
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Apr 16 2013 01:14pm
Quote (KUF @ 16 Apr 2013 19:06)
NIINKO NYKYSET LASTENOHJELMAT VANHEMPIE MIELESTÄ


:lol:

Quote (Rzi @ 16 Apr 2013 18:53)
pääsit. hirveetä katottavaa ja katoit. taisit nauttia


"Pääsin"

Quote (Rocko @ 16 Apr 2013 18:50)
Nettivinkkasin A2K:n varmuuden vuoksi :)


Hyvä. Ku ei ne usko sillon ku vinkkaan ite itteni

Quote (hartwall @ 16 Apr 2013 18:03)
mitä oikeen googlailit ku eksyit kattelee pommitusta?

E: mahdatko olla terroristi?


Satuin hakemaan kirjaa varten materiaalia. En paljasta kuitenkaan sen tarkemmin.
Mutta terrorismiin liittyy kirja.
Itse en oman tietoni mukaan kummoinen terroristi ole.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Apr 16 2013 02:04pm
Quote (BebebBurns @ Apr 16 2013 07:22am)
Kuvottavaa, nimittäin media ja ihmisten empatian puolueellisuus. Eilen bagdadissa kuoli 50 pommituksissa, nämä mainitaan lehdissa parilla rivillä, ehkä. Vieressä isommalla juttu, kuinka Jaska-papukaija oppi pyörämestariksi - Katso kuvat! Jenkkilässä tapahtuvien juttujen alustalle nostaminen idän setteihin verrattuna on aika vitun surullista, varmaan päivittäin tapahtuu tätä suurempia katastrofeja, luonnon taikka ihmisen aiheuttamia. "Ketä kiinnostaa ne... lol, ei me hyödytä mitään niist".


lähi-itä ei oo ollu mielenkiintonen n. 10 vuoteen?
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Apr 16 2013 02:09pm
Quote (EasyCoolWin @ 16 Apr 2013 23:04)
lähi-itä ei oo ollu mielenkiintonen n. 10 vuoteen?

heti otsikoissa kun israelia pommitetaan kotitekoisilla pommeilla ja jumalauta kivillä, siis kivillä.

This post was edited by Napi on Apr 16 2013 02:10pm
Member
Posts: 28
Joined: Mar 13 2013
Gold: 0.00
Apr 16 2013 08:39pm
niin sitä vaa poksahti... se on vähä et voi voi
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Apr 16 2013 08:40pm
http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194808050563/artikkeli/obama+bostonin+pommi-iskussa+kyse+raukkamaisesta+terroriteosta.html

Terrori mainittu. Ei aikaakaan kun saadaan syyllinen. Omat veikkaukset, Iran, Kiina tai Korea.


This post was edited by SekavaSamu on Apr 16 2013 08:41pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234510Next
Add Reply New Topic New Poll