d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ex-oottiset > Mikähä Ois
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Feb 27 2013 12:29pm
Quote (rumpali @ Feb 27 2013 08:28pm)
kookas.


maukas.
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Feb 27 2013 12:41pm
Quote (arvonpenaali @ 27 Feb 2013 19:29)
maukas.


laupias.
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Feb 27 2013 03:48pm
Quote (Matroskin @ Feb 27 2013 08:18pm)
hyvää teetä ei oikein tampereesta saa.


mistä saa? mikä on ollu parasta tähä asti? houkuttelis maistella kans parempia tee laatujA
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Feb 27 2013 05:42pm
Quote (do_NaUKI @ 27 Feb 2013 23:48)
mistä saa? mikä on ollu parasta tähä asti? houkuttelis maistella kans parempia tee laatujA


ainakin Pieni kilpikonna helsingissä. Oli ennen tampereella.
En mää noista kovasti tiedä, enkä varsinkaan muista mitkä just oli hyviä. monet.
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Feb 27 2013 10:09pm
Quote (Matroskin @ Feb 28 2013 01:42am)
ainakin Pieni kilpikonna helsingissä. Oli ennen tampereella.
En mää noista kovasti tiedä, enkä varsinkaan muista mitkä just oli hyviä. monet.


entäs niide hinta verrattuna normaaliin? moninkertainen?
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll