Quote (do_NaUKI @ 27 Feb 2013 23:48)
mistä saa? mikä on ollu parasta tähä asti? houkuttelis maistella kans parempia tee laatujA
ainakin Pieni kilpikonna helsingissä. Oli ennen tampereella.
En mää noista kovasti tiedä, enkä varsinkaan muista mitkä just oli hyviä. monet.