d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutta Konetta
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Feb 24 2013 11:26am
Quote (Ankeli @ 24 Feb 2013 18:51)
Elä Iiro osta aina uutta ;D Ite "korjasin" äske geforce 8800 gts laittamal sen 196c uunii 9 minuutiks :D


Noi kovot on oikeesti niin naurettavan hitaita että kyllä ne on menossa vaihtoon, kaikki mitä pitää ladata pelissä jäädyttää sekunniks-pariks..
Ja koneen muut osat menee siinä vaiheessa ku kone ei jaksa pelejä, vielä tällä hetkellä jaksaa ;)

Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Feb 24 2013 11:38am
Quote (CeePee @ 24 Feb 2013 20:26)
Noi kovot on oikeesti niin naurettavan hitaita että kyllä ne on menossa vaihtoon, kaikki mitä pitää ladata pelissä jäädyttää sekunniks-pariks..
Ja koneen muut osat menee siinä vaiheessa ku kone ei jaksa pelejä, vielä tällä hetkellä jaksaa ;)


Joo ja suht halvois hinnoissaki nuo on, hauska ku ddr2 2gb tikkuki maksaa viel +25€ Kelasin toho toisee koneesee päivitel 8gb asti ni tulinpa toisiin ajatuksii =D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 24 2013 11:43am
Quote (Ankeli @ 24 Feb 2013 19:38)
Joo ja suht halvois hinnoissaki nuo on, hauska ku ddr2 2gb tikkuki maksaa viel +25€ Kelasin toho toisee koneesee päivitel 8gb asti ni tulinpa toisiin ajatuksii =D


ddr2 ja 1 nii perkeleen kallista :D
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Feb 24 2013 01:28pm
Quote (Rzi @ 24 Feb 2013 20:43)
ddr2 ja 1 nii perkeleen kallista :D


Jep, pitää muron huutokaupast väijyy hyvää tarjoust ;D
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll