d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Velka > ?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 83
Joined: Feb 14 2013
Gold: 1.00
Feb 20 2013 10:46am
Quote (Pomppeli @ Feb 20 2013 06:39pm)
Kaukana kärjestä me ollaan jokaisella listalla minkä naamani eteen tuot. Itse en muutenkaan luota bbc:n uutispalveluihin sitten yhtään. Ja viimeinen linkki ei toimi.

Mutta joo, Suomessa ei verotukseen nähden PerusPetteri todellakaan tienaa mitenkään "hyvin", jos verrataan muutamiin maihin joissa oikeesti lyö työnarkomaani rahoiksi.


Tässä olen samaa mieltä B) Enhän mä koskaan väittänykkään, että täälä peruspetteri rikastuun pääsee.

Quote (Vaakasuoratislaaja @ Feb 20 2013 06:39pm)
palkkataso ei todellakaan maailman korkeimpii
verotus sen sijaan on kärkiluokkaa


Kyllä se perusduunarin palkka on suomessa kärkitasoa, verotus myöskin on yksi maailman korkeimpia.
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Feb 20 2013 10:47am
Quote (do_NaUKI @ Feb 20 2013 06:41pm)
sama se ku ei oo kouluja ni en sais mistää duunista ees 15e/h, ja sanotaa et työnteko alle 25e/h on aika turhaa. eli sanotaan vaan rohkeesti "ei" työnteolle ja kävellään kerran 3kk käymään työkkärissä.


Ai allle 4ke/kk ei tehä töitä. Pitäs vielä 100ke saada tekemättä mitää. Koulujakaa ei jaksas millää käydä. Helvetti mitä porukkaa on oikeesti olemassa : DASf
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Feb 20 2013 10:50am
Quote (do_NaUKI @ Feb 20 2013 06:41pm)
sama se ku ei oo kouluja ni en sais mistää duunista ees 15e/h, ja sanotaa et työnteko alle 25e/h on aika turhaa. eli sanotaan vaan rohkeesti "ei" työnteolle ja kävellään kerran 3kk käymään työkkärissä.


toivottavasti liukastut kadulla ja lyöt pääsi sen verran lujaa että tulee eres vähän järkeä sinne...

This post was edited by sipuli on Feb 20 2013 10:51am
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Feb 20 2013 10:52am
Quote (Masterofpatonki @ Feb 20 2013 06:47pm)
Ai allle 4ke/kk ei tehä töitä. Pitäs vielä 100ke saada tekemättä mitää. Koulujakaa ei jaksas millää käydä. Helvetti mitä porukkaa on oikeesti olemassa : DASf


no okei, kyl 3k/kk kelpais alkuun kans mut tuskin vuotta kauempaa sillä jaksais olla ku et sä sillä oikeesti saa vielä mitään. joo mitää amk ei todellakaa jaksa.
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Feb 20 2013 10:54am
Quote (perttikeinonen @ Feb 20 2013 06:46pm)
Tässä olen samaa mieltä B) Enhän mä koskaan väittänykkään, että täälä peruspetteri rikastuun pääsee.



Kyllä se perusduunarin palkka on suomessa kärkitasoa, verotus myöskin on yksi maailman korkeimpia.


no jos kattoo korkeesti koulutettui nii palkat on melko kehnot ja veroja viedään melkee 50 rossaa
ulkomaille nii samoist hommist +3k lisää liksaa/kk ja verot vähintää puolet pienemmät

suomalaiset ei tiädä paremmasta nii on vaikea vaatiakaan
heti ekast sänssist lämpimään veroparatiisiin töihin!
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Feb 20 2013 10:56am
Quote (do_NaUKI @ Feb 20 2013 06:52pm)
no okei, kyl 3k/kk kelpais alkuun kans mut tuskin vuotta kauempaa sillä jaksais olla ku et sä sillä oikeesti saa vielä mitään. joo mitää amk ei todellakaa jaksa.


no noin tyhmä jätkä nyt ei pääse töihin mistä sais eres 1k /kk :D
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Feb 20 2013 11:02am
Quote (do_NaUKI @ Feb 20 2013 07:41pm)
sama se ku ei oo kouluja ni en sais mistää duunista ees 15e/h, ja sanotaa et työnteko alle 25e/h on aika turhaa. eli sanotaan vaan rohkeesti "ei" työnteolle ja kävellään kerran 3kk käymään työkkärissä.


kenenkähän vika se koulujen käymättömyys oikein mahtaa olla


Quote (do_NaUKI @ Feb 20 2013 07:52pm)
no okei, kyl 3k/kk kelpais alkuun kans mut tuskin vuotta kauempaa sillä jaksais olla ku et sä sillä oikeesti saa vielä mitään. joo mitää amk ei todellakaa jaksa.


kyllähän sillä saa jo vaikka mitä
mihin ihmeeseen sä ees saat sen kaiken rahan kulumaan
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Feb 20 2013 11:58am
Quote (Gastly @ 20 Feb 2013 19:02)
kenenkähän vika se koulujen käymättömyys oikein mahtaa olla




kyllähän sillä saa jo vaikka mitä
mihin ihmeeseen sä ees saat sen kaiken rahan kulumaan


juustoon
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Feb 20 2013 12:46pm
Quote (do_NaUKI @ 20 Feb 2013 18:41)
sama se ku ei oo kouluja ni en sais mistää duunista ees 15e/h, ja sanotaa et työnteko alle 25e/h on aika turhaa. eli sanotaan vaan rohkeesti "ei" työnteolle ja kävellään kerran 3kk käymään työkkärissä.


Jätkällä on onnea jos pääset edes mäkkärin tiskin taakse tommosella toiveajatelulla.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 20 2013 02:12pm
ne velat

Quote (do_NaUKI @ 20 Feb 2013 18:41)
sama se ku ei oo kouluja ni en sais mistää duunista ees 15e/h, ja sanotaa et työnteko alle 25e/h on aika turhaa. eli sanotaan vaan rohkeesti "ei" työnteolle ja kävellään kerran 3kk käymään työkkärissä.


10€/h on jo hyvä

This post was edited by Rzi on Feb 20 2013 02:13pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll