Quote (Pomppeli @ Feb 20 2013 06:39pm)
Kaukana kärjestä me ollaan jokaisella listalla minkä naamani eteen tuot. Itse en muutenkaan luota bbc:n uutispalveluihin sitten yhtään. Ja viimeinen linkki ei toimi.
Mutta joo, Suomessa ei verotukseen nähden PerusPetteri todellakaan tienaa mitenkään "hyvin", jos verrataan muutamiin maihin joissa oikeesti lyö työnarkomaani rahoiksi.
Tässä olen samaa mieltä

Enhän mä koskaan väittänykkään, että täälä peruspetteri rikastuun pääsee.
Quote (Vaakasuoratislaaja @ Feb 20 2013 06:39pm)
palkkataso ei todellakaan maailman korkeimpii
verotus sen sijaan on kärkiluokkaa
Kyllä se perusduunarin palkka on suomessa kärkitasoa, verotus myöskin on yksi maailman korkeimpia.