Quote (SekavaSamu @ Feb 20 2013 06:55pm)
noniin ja sieltä se disinfoagentti saapu.
turhaan sua tässä alkaa valistaan... tyhmyyden edessä minäkin olen voimaton.
jep, me juutalaisreptiliaanit ollaa otettu sut vainottavaks, meillä ei nimittäi oo parempaa tekemistä ku vainota teitä valaistuneita hamputtelijoita 24 tuntia vuorokaudessa
meiän uudet aivonhallintasäteet muuten puree foliopiponki lävitse, ootte nyt täysin voimattomia!
Quote (do_NaUKI @ Feb 20 2013 07:38pm)
miten niin hukkaan? sä menisit mielellään pahoinpitelemään jonkun ja joutuisit maksamaan 100k että säästyt linnareissulta?
mun mielestä on aika perverssi idea että varakkuus pienentäis ihmisten tuomioita
Quote (do_NaUKI @ Feb 20 2013 07:38pm)
ja oikeastaan paras idea olis: vankeustuomio+vitun iso lasku, jolloin kusipäähomorikollinen joutuis elämään lyhyen vankeustuomion jälkeen pitkän ajan ns velkavankeudessa.
oikeestaan se ei olis paras idea, parempi idea on satsata rikosten ehkäisyyn ja rikollisten rehabilitointiin