d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Pitäskö Rahalla
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Feb 20 2013 11:11am
Quote (SekavaSamu @ Feb 20 2013 06:55pm)
noniin ja sieltä se disinfoagentti saapu.

turhaan sua tässä alkaa valistaan... tyhmyyden edessä minäkin olen voimaton.


jep, me juutalaisreptiliaanit ollaa otettu sut vainottavaks, meillä ei nimittäi oo parempaa tekemistä ku vainota teitä valaistuneita hamputtelijoita 24 tuntia vuorokaudessa
meiän uudet aivonhallintasäteet muuten puree foliopiponki lävitse, ootte nyt täysin voimattomia!

Quote (do_NaUKI @ Feb 20 2013 07:38pm)
miten niin hukkaan? sä menisit mielellään pahoinpitelemään jonkun ja joutuisit maksamaan 100k että säästyt linnareissulta?


mun mielestä on aika perverssi idea että varakkuus pienentäis ihmisten tuomioita

Quote (do_NaUKI @ Feb 20 2013 07:38pm)
ja oikeastaan paras idea olis: vankeustuomio+vitun iso lasku, jolloin kusipäähomorikollinen joutuis elämään lyhyen vankeustuomion jälkeen pitkän ajan ns velkavankeudessa.


oikeestaan se ei olis paras idea, parempi idea on satsata rikosten ehkäisyyn ja rikollisten rehabilitointiin
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Feb 20 2013 11:33am
Quote (do_NaUKI @ Feb 20 2013 06:38pm)
miten niin hukkaan? sä menisit mielellään pahoinpitelemään jonkun ja joutuisit maksamaan 100k että säästyt linnareissulta?

ja oikeastaan paras idea olis: vankeustuomio+vitun iso lasku, jolloin kusipäähomorikollinen joutuis elämään lyhyen vankeustuomion jälkeen pitkän ajan ns velkavankeudessa.


Lisää luottotietonsa myyneitä sossuelättejä, ei toimi.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll