d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Se On > Perjantaiz
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Feb 21 2013 02:35pm
Quote (rumpali @ Feb 21 2013 06:17pm)
nii vois luulla, mutta onkin vasta torstai.

itsehän olen juonut pari, kuusi, pari, kuusi alkoholi juomaa tässä aina töitten jälkeen

MUTTA

huomenna kattelee SHOWTEK!!!!



HF perkele :D
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Feb 21 2013 03:02pm
Quote (rumpali @ 21 Feb 2013 19:17)
nii vois luulla, mutta onkin vasta torstai.

itsehän olen juonut pari, kuusi, pari, kuusi alkoholi juomaa tässä aina töitten jälkeen

MUTTA

huomenna kattelee SHOWTEK!!!!


Saattaapi olla että itsekkin menen.

Ot: Perjantai on silloin kun on perjantai, toki autisteille se o ihsam.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Feb 21 2013 07:38pm
mut vaikka ei oliskaa perjantai, niin sopii perjantaita silti viettää joka päivä
Member
Posts: 83
Joined: Feb 14 2013
Gold: 1.00
Feb 22 2013 03:16am
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Feb 22 2013 04:31am
vanha runescape tulee tänään takasin

vitusti runescapee kaikkialla

e- ^mun perjantai lauantai sunnuntai maanantai jne..

This post was edited by Pavise on Feb 22 2013 04:32am
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Feb 22 2013 06:55am
Quote (Gastly @ 22 Feb 2013 04:38)
mut vaikka ei oliskaa perjantai, niin sopii perjantaita silti viettää joka päivä


That just blew my mind o.o

Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Feb 22 2013 07:06am
Hämeenlinnan reissu edessä. perjantai on par-sa :D ja päihteet :D
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Feb 22 2013 07:21am
se on krapula
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Feb 22 2013 08:13pm
nonniin Circuksesta kotiuduttu ja korvat soi.

heavyweight djs

proteus ja djane j7

ja showtek kuultunna

ilmeisesti showtek vaihtannu tyylisuuntaansa hardstylestä enempi tonne house puolelle.

mut ei hätää, vitun hienoo settiä vetivät kuiteki.

proteus ja djane laittovat kunnon hyvää vanhan liiton hardstyleä.

ne kickit... lattia täris säkeissä myöten.

ei kait siin.. tälläsiä suomessa harvemmin vissii tapahtuu, eli seuraava on sitte defqoni.

'HUHHUH!!!
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Feb 22 2013 09:19pm
oon iha jumis
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll