Quote (rumpali @ 21 Feb 2013 19:17)
nii vois luulla, mutta onkin vasta torstai.
itsehän olen juonut pari, kuusi, pari, kuusi alkoholi juomaa tässä aina töitten jälkeen
MUTTA
huomenna kattelee SHOWTEK!!!!
Saattaapi olla että itsekkin menen.
Ot: Perjantai on silloin kun on perjantai, toki autisteille se o ihsam.