d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tilasin
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,415
Joined: Mar 30 2008
Gold: 1,356.00
Feb 11 2013 07:13am
mitä oon youtube pätkiä kattonu ni ootan innolla että tipahtaa postiluukusta...
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Feb 11 2013 08:20am
Quote (miki9009 @ 11 Feb 2013 16:12)
Kyllä sulla pari tuntii kaikkien achievementtien hankkimises menee.


ei riitä ku osa bugaa :D
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Feb 11 2013 01:04pm
Quote (Pomppeli @ 10 Feb 2013 14:20)
väärä


:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Feb 11 2013 02:55pm
Meni hukkaan.

Videot anto itellekkin semmosen kuvan et tulispa jo äkkiä se peli, mut sit kun pääs pelaa niin oli et mitä vittua, mitä tää paska on.

Sen pari pv jakso hakata, sit meni into...

This post was edited by Maxor on Feb 11 2013 02:56pm
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Feb 11 2013 03:27pm
Ihan hirveetä paskaa.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Feb 11 2013 03:29pm
JOS SE 4000 ACHIPOINTTIA VIEL JAKSAIS KOITTAA AINAKI HOMMATA.....3990 NY NI EI PITÄIS MEN KAUAA :D
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Feb 11 2013 04:30pm
Quote (Maxor @ Feb 11 2013 11:55pm)
Meni hukkaan.

Videot anto itellekkin semmosen kuvan et tulispa jo äkkiä se peli, mut sit kun pääs pelaa niin oli et mitä vittua, mitä tää paska on.

Sen pari pv jakso hakata, sit meni into...


tämä kun kokeilin betaa, päätin sen perusteella että en tuu ostamaa..

ostin kuitenki ja jotai 800+tuntii takan vissii
Member
Posts: 8,015
Joined: Apr 30 2006
Gold: 3,002.00
Feb 12 2013 12:10pm
no juuh
Member
Posts: 5,803
Joined: Sep 4 2008
Gold: 3,386.11
Feb 12 2013 02:42pm
Ei tää Diablo III nii hohdokas oo kun II mitä on tullu hakattuu nii saatanan paljo. Mite muute en oo ny käyny n. puoleentoista vuoteen pelaamassa Diablo II nii pelaaks sitä viä paljo porukka? Kannattaaks se taas asentaa koneelle. Vähä sormia polttelis.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Feb 12 2013 06:00pm
Quote (Eleonoora @ 12 Feb 2013 23:42)
Ei tää Diablo III nii hohdokas oo kun II mitä on tullu hakattuu nii saatanan paljo. Mite muute en oo ny käyny n. puoleentoista vuoteen pelaamassa Diablo II nii pelaaks sitä viä paljo porukka? Kannattaaks se taas asentaa koneelle. Vähä sormia polttelis.


toki... B)
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll