Quote (Maxor @ Feb 11 2013 11:55pm)
Meni hukkaan.
Videot anto itellekkin semmosen kuvan et tulispa jo äkkiä se peli, mut sit kun pääs pelaa niin oli et mitä vittua, mitä tää paska on.
Sen pari pv jakso hakata, sit meni into...
tämä kun kokeilin betaa, päätin sen perusteella että en tuu ostamaa..
ostin kuitenki ja jotai 800+tuntii takan vissii