d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Logitech G710+ Näppis
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Feb 5 2013 03:12pm
Quote (Rzi @ 5 Feb 2013 23:10)
oo nyt hiljaa ku et tiiä :D


Okei
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 5 2013 03:18pm
Quote (CeePee @ 5 Feb 2013 23:12)
Okei


nii. opettele käyttää näppistä
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
Feb 6 2013 12:19pm
Quote (Mutu @ 5 Feb 2013 10:14)
missä se sitten sijaitsee tossa näppiksessä?


Se on tuossa yhden rivin alempana oikean shiftin vasemmalla puolella.
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Feb 6 2013 12:37pm
Quote (kukko @ 6 Feb 2013 20:19)
Se on tuossa yhden rivin alempana oikean shiftin vasemmalla puolella.


aika homoo
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Feb 6 2013 03:04pm
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/4590/skdm/Apple-Keyboard-numeronappaimistolla-FIN-SWE >

ku käyttää hetken mäkin näppistä, huomaa et tollaset ihme vanhanaikaset näppikset joissa napit tulee tollai typerästi ylös vaikka miten paljon on iha hanurista. sillä et onko muita miten hienoja ominaisuuksia ei oo mitään väliä ku noi nappulat on nii kasaripaskaa

This post was edited by Antichrist- on Feb 6 2013 03:06pm
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Feb 6 2013 03:24pm
Quote (Antichrist- @ 6 Feb 2013 23:04)
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/4590/skdm/Apple-Keyboard-numeronappaimistolla-FIN-SWE >

ku käyttää hetken mäkin näppistä, huomaa et tollaset ihme vanhanaikaset näppikset joissa napit tulee tollai typerästi ylös vaikka miten paljon on iha hanurista. sillä et onko muita miten hienoja ominaisuuksia ei oo mitään väliä ku noi nappulat on nii kasaripaskaa


Jos sun mielestä on iso juttu painaa 2mm näppäintä ennenku se aktivoituu, ja 4mm että menee pohjaan, ni multa loppuu kyllä sanat kesken.
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Feb 6 2013 04:16pm
Quote (Antichrist- @ 6 Feb 2013 23:04)
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/4590/skdm/Apple-Keyboard-numeronappaimistolla-FIN-SWE >

ku käyttää hetken mäkin näppistä, huomaa et tollaset ihme vanhanaikaset näppikset joissa napit tulee tollai typerästi ylös vaikka miten paljon on iha hanurista. sillä et onko muita miten hienoja ominaisuuksia ei oo mitään väliä ku noi nappulat on nii kasaripaskaa


ite ainakin haluan korkeet napit, mis on selkeet välit nappien välissä
yhtenä kriteerinä oli tuo kun näppistä valitsin

läppäri/matalat näppikset on tunnottomia imo
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Feb 7 2013 02:52am
Quote (CeePee @ 7 Feb 2013 00:24)
Jos sun mielestä on iso juttu painaa 2mm näppäintä ennenku se aktivoituu, ja 4mm että menee pohjaan, ni multa loppuu kyllä sanat kesken.


Hö ö, hö ö - hö ös mö
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Feb 15 2013 10:31am
Siinä se nyt loikoilee

http://i.imgur.com/fqG626m.jpg

Vähän häiritsee ku tää uus näppis on noin sentin verran pienempi sivuttaissuunnassa ni pitää opetella näppäinten paikat uusiks :D

Muuten diggaan tuntumasta yms ihan kybällä, nappiostos.
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Feb 15 2013 10:41am
Quote (CeePee @ 15 Feb 2013 18:31)
Siinä se nyt loikoilee

http://i.imgur.com/fqG626m.jpg

Vähän häiritsee ku tää uus näppis on noin sentin verran pienempi sivuttaissuunnassa ni pitää opetella näppäinten paikat uusiks :D

Muuten diggaan tuntumasta yms ihan kybällä, nappiostos.


MITÄ? ASUTSÄ MUTSIS LUONA? MHIKS? (huomaa asiaan kuuluva painoitus "t"-kirjaimen alla)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll