Quote (Jolli1 @ Jan 30 2013 12:24am)
arvaa 6000 kertaa oonko soittanu yli 9000 paikkaa lävite? tällä hetkellä ei vaan keski-suomessa näytä olevan mitään työtä itseään kunnioittavalle henkilölle tarjolla.
Mikään ei kelpaa?
Quote (do_NaUKI @ Jan 30 2013 01:43am)
oon onnellinen että lopetin työt, enää en menis mihinkään töihin alle 30e/h, niin paljon arvostaan vapautta. nuku ku huvittaa, uhreile sillo ku haluaa, tapaa kavereita, pelaa pelejä, ryyppää ke+to ku on euron tuopit, ja mikä tärkeintä - mitään noistaa ei tarvi tehä jos ei huvita
Vituttaa ku tää maa mahollistaa tollasen lööbailun.
Ite varmaa yrittäsin uutta nousua nettipokerissa, nyt ei aika riitä millää.