d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kun Ootte Työttömiä
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Jan 29 2013 10:28pm
Quote (Jolli1 @ Jan 30 2013 12:24am)
arvaa 6000 kertaa oonko soittanu yli 9000 paikkaa lävite? tällä hetkellä ei vaan keski-suomessa näytä olevan mitään työtä itseään kunnioittavalle henkilölle tarjolla.


Mikään ei kelpaa?

Quote (do_NaUKI @ Jan 30 2013 01:43am)
oon onnellinen että lopetin työt, enää en menis mihinkään töihin alle 30e/h, niin paljon arvostaan vapautta. nuku ku huvittaa, uhreile sillo ku  haluaa, tapaa kavereita, pelaa pelejä, ryyppää ke+to ku on euron tuopit, ja mikä tärkeintä - mitään noistaa ei tarvi tehä jos ei huvita


Vituttaa ku tää maa mahollistaa tollasen lööbailun.

Ite varmaa yrittäsin uutta nousua nettipokerissa, nyt ei aika riitä millää.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jan 29 2013 11:30pm
Opiskele
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jan 30 2013 05:39am
Quote (Jolli1 @ 30 Jan 2013 04:14)
tarkoitatko, että mitä työttömät tekee konkreettisesti päivittäin? mainitsin sossut ja kelat ja te-toimistot koska ne ovat tällä hetkellä ainoa tulonlähteeni. ei mikään perustulo, mikä ei ole varmaan ees vielä todellisuudessa harkintavaiheessa edes. enkä todellakaan tarkoita, että käyn päivittäin ko. virastoissa, en todella, mutta viikoittain. ja suurin syy miksi mainitsin nämä virastot on se, että se syö miestä kävellä niissä mestoissa.

maailmassa todellakin on tekemistä, on paljonkin. nyt kun kerta asian otit esille, mainitseppa jokin asia, mitä pienituloinen voisi sitten tehdä vaikkapa heti huomenna ja ylihuomenna ja sitä seuraavana päivänä? tahi ees muutamana kertana viikossa parin tunnin ajan. mainitse jotain vielä sen lisäksi, mitä olen tähän topicciin jo maininnut.
koulut ovat jo pois suljettuja. koulu olisi mahtava homma, mutta tässä elämän vaiheessa en vain yksinkertaisesti voi lähteä opiskelemaan.


kylhän sossumasseilla on varaa harrastuksiin(kunhan ei oo mitään överi kalliita), jos ei ryyppää kaikkia rahojaan tai muuten tuhlaile niitä turhuuksiin. mee vaikka boulderoimaan huomenna tai ylihuomenna jos et muuta keksi
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jan 30 2013 06:00am
Quote (Masterofpatonki @ 30 Jan 2013 06:28)
Mikään ei kelpaa?


no lähinnä nyt tarkotin, että en todellakaan rupee ainakaan mitään aikakausilehtiä tai liittymiä myymään puhelimitse. tai oikeestaan mitään muutakaan puhelimitse.

Quote (Saimoz @ 30 Jan 2013 07:30)
Opiskele


herra ei lukenut vissiin muita sivuja?

Quote (Antichrist- @ 30 Jan 2013 13:39)
mee vaikka boulderoimaan huomenna tai ylihuomenna jos et muuta keksi


mitä on boulderointi? louhimista? kivien tsippailua?
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 30 2013 06:44am
Quote (Jolli1 @ 30 Jan 2013 14:00)
no lähinnä nyt tarkotin, että en todellakaan rupee ainakaan mitään aikakausilehtiä tai liittymiä myymään puhelimitse. tai oikeestaan mitään muutakaan puhelimitse.



herra ei lukenut vissiin muita sivuja?



mitä on boulderointi? louhimista? kivien tsippailua?


Opiskella voi ilman oppilaitostakin. Itsensä sivistäminen esim. http://www.ted.com/ oli ihan hyödyllistä.
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jan 30 2013 07:02am
työttömien rahansaantia pitäs kyllä vaikeuttaa / monimutkaistaa enemmän...
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jan 30 2013 07:07am
Quote (sipuli @ Jan 30 2013 03:02pm)
työttömien rahansaantia pitäs kyllä vaikeuttaa / monimutkaistaa enemmän...


ei.
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jan 30 2013 07:11am
Quote (sipuli @ Jan 30 2013 03:02pm)
työttömien rahansaantia pitäs kyllä vaikeuttaa / monimutkaistaa enemmän...



mitä se hyödyttäisi ?
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jan 30 2013 07:12am
Quote (sipuli @ Jan 30 2013 03:02pm)
työttömien rahansaantia pitäs kyllä vaikeuttaa / monimutkaistaa enemmän...


pitäis helpottaa, nytki joudun raatamaan kun joka kuukaus pitää kelan lappu viedä postiin+3kk välein käydä työkkärissä. ja sossu vielä päälle jos siellä haluaa käydä.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 30 2013 07:39am
Quote (sipuli @ 30 Jan 2013 15:02)
työttömien rahansaantia pitäs kyllä vaikeuttaa / monimutkaistaa enemmän...


sitä joutuu sen eteen käymään kaiken maailman kursseja + palkatonta työtä. sit jos ei käy ni jää se satanen elämiseen koska tukia lasketaan ja saa ravata koko ajan lässyttämässä millon missäki

This post was edited by Rzi on Jan 30 2013 07:39am
Go Back To Suomi Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll