d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ootko Rikollinen
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jan 27 2013 02:53pm
Quote (KUF @ 27 Jan 2013 17:14)


Oli paska leffa..

ja en oo jääny kiinni.
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jan 28 2013 09:32am
ehkä joskus pikkasen saattanu
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jan 31 2013 06:03am
alku kuust mut otettii kyytii vaaku kävelin kuulemma väärää katua kotimatkal et kai siinä sit jotai laitonta oli
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 31 2013 10:53am
oon lainkuuliaine kansalaine
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 31 2013 11:02am
Quote (Gastly @ Jan 31 2013 05:53pm)
oon lainkuuliaine kansalaine


toisin sanoen lammas.
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Feb 6 2013 04:37pm
pöllin ennen .
Member
Posts: 2,902
Joined: Jul 13 2010
Gold: 1,856.00
Feb 6 2013 06:10pm
Kerran baarin jälkeen olin lähtenyt takas himaan ja poliisit oli pysäyttäny kun talutin lukossa ollutta pyörää.
Tässä vaihees huomasin että ei helvetti eihän tämä ole mun pyörä, olin irrottanut omasta pyörästä lukon joka oli olalla ja lähtenyt viereisen pyörän kans matkaan.
Pienten humalaisten selittelyjen jälkeen jouduin ettimään oman pyörän ja todistelemaan poliiseille että tämä kyseinen pyörä on mun oma ja pääsin sitte ilman mitää ihmeempiä jatkamaan matkaa.
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Feb 7 2013 02:06am
Quote (Evest89 @ Feb 7 2013 02:10am)
Kerran baarin jälkeen olin lähtenyt takas himaan ja poliisit oli pysäyttäny kun talutin lukossa ollutta pyörää.
Tässä vaihees huomasin että ei helvetti eihän tämä ole mun pyörä, olin irrottanut omasta pyörästä lukon joka oli olalla ja lähtenyt viereisen pyörän kans matkaan.
Pienten humalaisten selittelyjen jälkeen jouduin ettimään oman pyörän ja todistelemaan poliiseille että tämä kyseinen pyörä on mun oma ja pääsin sitte ilman mitää ihmeempiä jatkamaan matkaa.



thug life
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Feb 7 2013 06:54am
kyllä
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Feb 7 2013 07:00am
No ei kai sitä kenenkään kynsiin kannata jäädä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll