Quote (Evest89 @ Feb 7 2013 02:10am)
Kerran baarin jälkeen olin lähtenyt takas himaan ja poliisit oli pysäyttäny kun talutin lukossa ollutta pyörää.
Tässä vaihees huomasin että ei helvetti eihän tämä ole mun pyörä, olin irrottanut omasta pyörästä lukon joka oli olalla ja lähtenyt viereisen pyörän kans matkaan.
Pienten humalaisten selittelyjen jälkeen jouduin ettimään oman pyörän ja todistelemaan poliiseille että tämä kyseinen pyörä on mun oma ja pääsin sitte ilman mitää ihmeempiä jatkamaan matkaa.
thug life