Quote (Saimoz @ Feb 1 2013 04:11pm)
Vähän tullu pelailtua (soft), paskaa lagin ja vitunmoisen desynchin takia pelata Shadowia, yhtäkkiä saattaa tipahtaa 100%->0% hp:t, vaikka vihollisia näy koko ruudulla.
ei mulla oo tommosta ongelmaa ku pelaan nii pelkurityylillä 8D
loiki vaa pakoo minkä kerkeät