SISÄLTÄÄ VOIMAKASTA KIELENKÄYTTÖÄ ASIAA PÄIHTEISTÄ JA AVAUTUMISTA K18Suomalaisessa kirjakaupassa oli myös kirja alkoholiriippuvuudesta

Selailin tätä kirjaa ja ilokseni huomasin että kirja sisältää myös OIKEAA TIETOA ALKOHOLISMISTA. Surukseni huomasin, että nämä lääkärit (15 kirjottajaa. kaikki lääkäreitä) kirjottivat vieläkin sitä mitä lääkärit ovat kirjoittaneet sen 100 vuotta. Lääkärit jotka alunperin ovat kirjoituksensa kirjailleet ovat kirjoittaneet "tieteelisillä avoilla" ja koittaneet jotenkin
omalla päällään ilman omaa alkoholiriippuvuutta ratkoa alkoholismin mysteeriä. Eivät ole onnistuneet vaan päätyneet virhe arvoihin. ihmisiä kun ovat hekin. "Lääkärit ovat mitä itsepäisempiä ihmisiä" toteaa tuttavani johon jo aiemmin viittasin. Siis tämä päihdelääkäri joka on myös raitistunut alkoholisti ja
istuu paljon palavereissa vieläkin, koska tietää kylmän faktan: "Itsensä hoitamisen pois jättäminen (AA-ryhmien pois jättäminen viikko ohjelmasta) johtaa juomiseen." tämä kommentti tulee taas minun suustani ( ja aika monen AA laisen) eikä hän epeile tätä yhtään. Olen näyttänyt esimerkkiä miten käy, kun jättää ryhmät pikäksi aikaa ja lähtee viinamäkeen. Ja olen tehnyt tuon liikkeen enemmän kun 10 kertaa. Lopputulos on ollut sama JOKA IKINEN KERTA. Juominen ja aineiden käyttö on lähtenyt siintä mihin se on jäänyt. Se ei pysynyt samana vaan lisääntyi/koveni,
joka ikinen kerta sama homma. Tämä taas on johtunut siintä, että
luovuttaminen on itsepintaiselle addiktille saatanan vaikeeta. Sen tiedän ja lupaan vaikka teille, että
TÄNÄÄN en juo alkoholia, enkä käytä aineita jotka huumeiksi lasketaan. Katsotaan mitä huominen tuo tullessaan. PÄIVÄ KERRALLAA on addiktien motto. Oli addikti raitis/putsi tai ryyppää ja narkkaa se elää yhden päivän kerrallaan. (Hankalaa kenenkään elää kahta kerrallaan, mutta jokainen tajusi. Siis jokainen joka pystyy sen verran keskittymään, että luki)