d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Sk7
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jan 23 2013 11:18am
Quote (eppo @ Jan 23 2013 07:06pm)
7/10



5/5

http://www.youtube.com/watch?v=cCIdnTLwQNs
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 24 2013 02:00am
Sellane vinkki viikon varrelle,että kun seuraavan kerran väittelette jonkun kanssa jostain. Kysenalaistakaa omat mielipiteenne ja lähde josta tieto on peräisin. Jos huomaatte olevanne väärässä myöntäkää se. Jos edelleen oikeassa antakaa asian olla ja antakaa sen toisen luulla, että hän voitti. Älkää tota luovutus hommaa nyt jokapaikkaan käyttäkö. Voi olla vaarallistakin

This post was edited by SK7 on Jan 24 2013 02:09am
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 24 2013 02:02am
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 24 2013 02:07am
Suomalaisessa kirjakaupassa on kirja Stumppaa tähän! myynnissä osastolla terveys. Sitten kun jokupäivä ensin kokeilette sillä "selkärangalla" ja sitten nikotiini korvikkeilla ni testatkaa lopuksi tolla kirjalla. Maksaa sen mitä kolme toppaa L&M tupakkaa. Jos ette silti pysty lopettamaan ni mitä menetätte? 15e ja muutaman tunnin aikaa. Onko paha?

Jos jollain on läheinen ihminen, kenen toivoisitte lopettavan, ni ostakaa ja lukekaa toi kirja. Se kirja neuvoo miten saatte sen läheisen myös lukemaan ton kirjan. Saattaa noin oikeasti elinikä pidetä sillä läheisellä ihmisellä
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 24 2013 02:52am
SISÄLTÄÄ VOIMAKASTA KIELENKÄYTTÖÄ ASIAA PÄIHTEISTÄ JA AVAUTUMISTA K18

Suomalaisessa kirjakaupassa oli myös kirja alkoholiriippuvuudesta :rofl: Selailin tätä kirjaa ja ilokseni huomasin että kirja sisältää myös OIKEAA TIETOA ALKOHOLISMISTA. Surukseni huomasin, että nämä lääkärit (15 kirjottajaa. kaikki lääkäreitä) kirjottivat vieläkin sitä mitä lääkärit ovat kirjoittaneet sen 100 vuotta. Lääkärit jotka alunperin ovat kirjoituksensa kirjailleet ovat kirjoittaneet "tieteelisillä avoilla" ja koittaneet jotenkin omalla päällään ilman omaa alkoholiriippuvuutta ratkoa alkoholismin mysteeriä. Eivät ole onnistuneet vaan päätyneet virhe arvoihin. ihmisiä kun ovat hekin. "Lääkärit ovat mitä itsepäisempiä ihmisiä" toteaa tuttavani johon jo aiemmin viittasin. Siis tämä päihdelääkäri joka on myös raitistunut alkoholisti ja istuu paljon palavereissa vieläkin, koska tietää kylmän faktan: "Itsensä hoitamisen pois jättäminen (AA-ryhmien pois jättäminen viikko ohjelmasta) johtaa juomiseen." tämä kommentti tulee taas minun suustani ( ja aika monen AA laisen) eikä hän epeile tätä yhtään. Olen näyttänyt esimerkkiä miten käy, kun jättää ryhmät pikäksi aikaa ja lähtee viinamäkeen. Ja olen tehnyt tuon liikkeen enemmän kun 10 kertaa. Lopputulos on ollut sama JOKA IKINEN KERTA. Juominen ja aineiden käyttö on lähtenyt siintä mihin se on jäänyt. Se ei pysynyt samana vaan lisääntyi/koveni, joka ikinen kerta sama homma. Tämä taas on johtunut siintä, että luovuttaminen on itsepintaiselle addiktille saatanan vaikeeta. Sen tiedän ja lupaan vaikka teille, että TÄNÄÄN en juo alkoholia, enkä käytä aineita jotka huumeiksi lasketaan. Katsotaan mitä huominen tuo tullessaan. PÄIVÄ KERRALLAA on addiktien motto. Oli addikti raitis/putsi tai ryyppää ja narkkaa se elää yhden päivän kerrallaan. (Hankalaa kenenkään elää kahta kerrallaan, mutta jokainen tajusi. Siis jokainen joka pystyy sen verran keskittymään, että luki)
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 24 2013 03:05am
Omien ajatusten ylös kirjoittaminen on tapa jota addiktit käyttää. Itse olen koittanut kynällä ja paperilla (viimeeksi 9kk sitten kun olin lähellä retkahtaa), mutta en siintä mitään kostunut. Puhelin soitto toiselle raittiilli alkoholistille ja purkaminen hänelle auttoi. Eihän sitä tiedä vaikka tälle palstalle "avautuminen" auttaa joku päivä oikeasti. Auttaa pysymään sen päivän raittiina ja putsina. Mene ja tiedä. Kiitos KUF kun teit tämän topicin minulle. SIIS KIITOS OIKEASTI. TÄMÄ EI OLE NYT PIILOVITTUILUA VAAN KIITOS AIKUISTEN OIKEASTI.
Ps. Ei siun Jani tarvii puhelinnumeroa tai osoitetta vaihtaa. En siulle soita itku kurkussa ku on vaikee päivä tai tuu kylään :rofl: . En kyllä epäile hetkeäkään, ettetkö auttaisi miestä mäessä jos irl hätä on todellinen
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 24 2013 03:49am
Mäki haluun oman topicin >,<!!!!

Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 24 2013 04:29am
Kuka tietää kuinka monta prosenttia mikään postauksestani on totta? Kuka tietää? Tietääkö käyttäjä Soppamies? Onko hän kayttäjän SK7 veli? Vai ei? Ovatko nämä kaksi käyneet DNA testissä? Mistä he tietävät olevansa veljeksiä? Käyttäjän SK7 silmät ovat vihreät kun taas Soppmiehellä ruskeat, vai onko? Mistä minä tiedän? Jos kysyn soppamieheltä mitään, mistä tiedän onko hänen puheissaan mitään perää? Mistä tulee soppamies? Milloin hän teki acconsa? kuinka vanhana? mitä hän mietti tehdessään? miksi luen tätä postausta? onko tämä troll? mihin tällä pyritään? mikä vitun sk7? mitä se tarkoittaa? onko hanen syntymä päivä 12.06? onko syntymävuosi 1986? vaikuttaako hän 15v jannulta? edes vähä? onko hän kenties käyttäjän soppamies, sisko? Onko hän nuorempi sisko? onko hänellä juuri nyt kuukautiset? miksi jatkan lukemista? pitäisikö lopettaa? pitäisikö käyttäjän sk7 poistua? pitäisikö käyttäjän sk7 painaa logoff eikä kirjautua enää koskaan ikinä uudestaan? haluaisinko nähdä käyttäjän sk7 irl? no en todellakaan...mutta ehä vähän kiinnostaisi? vai kiinnostaako? ei tietenkään, koska unohdan tämän asian nyt,mutta toisaalta en pysty unohtamaan. kun oikein yritän minun alitajuntani ei muistuta tästä enää ikinä (vai muistuttaako?) pitäisikö käyttäjän sk7 saada hoitoa? vai olenko itse tulossa hulluksi? saako käyttäjä sk7 tästä jotain? onko kyse vain huomion hakemisest kaikilla mahdollisilla säälittävilää tavoilla? no todellakin. tämä oli hyvä miete. onneksi ajattelin tätä. Vai ajattelinko? EI JUMALAUTA OLET HULLU KÄYTTÄJÄ SK7! Vai oletko mensan jäsen? oletko oikeasti lukemassa psykologiaa? valmistutko kohta? oletko jo töissä hoitamasa hulluja? en tiedä eikä kiinnosta. vai kiinostaako?

1725
01:49:18,000 --> 01:49:19,069
{Sobs} Why?

1726
01:49:20,200 --> 01:49:21,519
Why can't I...

1727
01:49:21,640 --> 01:49:23,153
RIDDLER: kill you?

1728
01:49:26,400 --> 01:49:28,118
Too many questions.

1729
01:49:28,640 --> 01:49:30,153
Too many questions.

1730
01:49:30,960 --> 01:49:32,188
Poor Edward.

1731
01:49:32,880 --> 01:49:34,791
I had to save them both.

1732
01:49:35,280 --> 01:49:37,919
You see, I'm both Bruce Wayne
and Batman.

1733
01:49:38,640 --> 01:49:40,471
Not because I have to be.

1734
01:49:40,640 --> 01:49:41,755
Now...

1735
01:49:42,280 --> 01:49:44,191
...because I choose to be.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 24 2013 04:34am
Quote (SK7 @ 24 Jan 2013 13:29)
Kuka tietää kuinka monta prosenttia mikään postauksestani on totta? Kuka tietää? Tietääkö käyttäjä Soppamies? Onko hän kayttäjän SK7 veli? Vai ei? Ovatko nämä kaksi käyneet DNA testissä? Mistä he tietävät olevansa veljeksiä? Käyttäjän SK7 silmät ovat vihreät kun taas Soppmiehellä ruskeat, vai onko? Mistä minä tiedän? Jos kysyn soppamieheltä mitään, mistä tiedän onko hänen puheissaan mitään perää? Mistä tulee soppamies? Milloin hän teki acconsa? kuinka vanhana? mitä hän mietti tehdessään? miksi luen tätä postausta? onko tämä troll? mihin tällä pyritään? mikä vitun sk7? mitä se tarkoittaa? onko hanen syntymä päivä 12.06? onko syntymävuosi 1986? vaikuttaako hän 15v jannulta? edes vähä? onko hän kenties käyttäjän soppamies, sisko? Onko hän nuorempi sisko? onko hänellä juuri nyt kuukautiset? miksi jatkan lukemista? pitäisikö lopettaa? pitäisikö käyttäjän sk7 poistua? pitäisikö käyttäjän sk7 painaa logoff eikä kirjautua enää koskaan ikinä uudestaan? haluaisinko nähdä käyttäjän sk7 irl? no en todellakaan...mutta ehä vähän kiinnostaisi? vai kiinnostaako? ei tietenkään, koska unohdan tämän asian nyt,mutta toisaalta en pysty unohtamaan. kun oikein yritän minun alitajuntani ei muistuta tästä enää ikinä (vai muistuttaako?) pitäisikö käyttäjän sk7 saada hoitoa? vai olenko itse tulossa hulluksi? saako käyttäjä sk7 tästä jotain? onko kyse vain huomion hakemisest kaikilla mahdollisilla säälittävilää tavoilla? no todellakin. tämä oli hyvä miete. onneksi ajattelin tätä. Vai ajattelinko? EI JUMALAUTA OLET HULLU KÄYTTÄJÄ SK7! Vai oletko mensan jäsen? oletko oikeasti lukemassa psykologiaa? valmistutko kohta? oletko jo töissä hoitamasa hulluja? en tiedä eikä kiinnosta. vai kiinostaako?



Nonnih, nyt ei sitte laske millää ~~ Kiitos, tosin 30mg sinkkii per yö vaikuttaa mutta >,<!!!!!


E: MIKS VITUSSA MUN TOPIC SULJETTII ??!?!??!?

This post was edited by Ankeli on Jan 24 2013 04:35am
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 24 2013 05:45am
Quote (SK7 @ 24 Jan 2013 11:00)
Sellane vinkki viikon varrelle,että kun seuraavan kerran väittelette jonkun kanssa jostain. Kysenalaistakaa omat mielipiteenne ja lähde josta tieto on peräisin. Jos huomaatte olevanne väärässä myöntäkää se. Jos edelleen oikeassa antakaa asian olla ja antakaa sen toisen luulla, että hän voitti. Älkää tota luovutus hommaa nyt jokapaikkaan käyttäkö. Voi olla vaarallistakin

Eli väittelyssä pitää "luovuttaa" riippumatta siitä onko oikeessa vai väärässä? Kuinkakoha paljo tässä maailmassa ois saatu mm. yhteiskunnallisia uudistuksia aikaseks, jos tota ohjenuoraa ois noudatettu?

Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll