Quote (Ankeli @ 21 Jan 2013 01:02)
Mun mielest hartwall haukku eka sk7 sitte tuli riita ja kumpikaa ei saanu sovittua ja molemmille jäi nyt sit paha mieli : (
Mun mielest huumeist ei kannata puhua, niitä kannattaa vetää, kohtuudella.
Niillä ei kannata peittää asioita tai niiden avulla keksiä tekosyitä, "mä hallitsen tän" Tiedän, asioita, katalia, mutta myös nii makoisia :3
siisti analyysi. Mun mielest on olemas paskoi päihteitä, sit on jees päihteitä. Oma vikansa jos päätyy päihtymään överii matskuu ja elämä menee sille tielle