d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Gänätopic > Vain Gänä
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 20 2013 03:44pm
Quote (hartwall @ 21 Jan 2013 00:32)
Ei kyl se sanakirjasta löytyvä määritelmä sanalle huume on laiton päihde. Kyl huumeiks luokitellaan kaikki mahdolliset laittomiks määritellyt päihteet.

vahvat päihteet sit erikseen.


d) kaikki noi kolme yhdessä
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 20 2013 04:24pm
Quote (SK7 @ 20 Jan 2013 23:44)
d) kaikki noi kolme yhdessä


höpö höpö
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 20 2013 04:34pm
Quote (hartwall @ 21 Jan 2013 01:24)
höpö höpö


Hyvin sä vedät. Pidä toi
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 20 2013 05:02pm
Mun mielest hartwall haukku eka sk7 sitte tuli riita ja kumpikaa ei saanu sovittua ja molemmille jäi nyt sit paha mieli : (


Mun mielest huumeist ei kannata puhua, niitä kannattaa vetää, kohtuudella.

Niillä ei kannata peittää asioita tai niiden avulla keksiä tekosyitä, "mä hallitsen tän" Tiedän, asioita, katalia, mutta myös nii makoisia :3
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 20 2013 05:05pm
Quote (Ankeli @ 21 Jan 2013 01:02)
Mun mielest hartwall haukku eka sk7 sitte tuli riita ja kumpikaa ei saanu sovittua ja molemmille jäi nyt sit paha mieli : (


Mun mielest huumeist ei kannata puhua, niitä kannattaa vetää, kohtuudella.

Niillä ei kannata peittää asioita tai niiden avulla keksiä tekosyitä, "mä hallitsen tän" Tiedän, asioita, katalia, mutta myös nii makoisia :3


siisti analyysi. Mun mielest on olemas paskoi päihteitä, sit on jees päihteitä. Oma vikansa jos päätyy päihtymään överii matskuu ja elämä menee sille tielle
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 20 2013 05:16pm
Quote (Rzi @ Jan 20 2013 11:27pm)
ei niitä päihteitä tarvii vetää koko ajan ja liikaa


tarviipa

Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 20 2013 05:17pm
Quote (hartwall @ 21 Jan 2013 02:05)
siisti analyysi. Mun mielest on olemas paskoi päihteitä, sit on jees päihteitä. Oma vikansa jos päätyy päihtymään överii matskuu ja elämä menee sille tielle


Juu, jokaisella on omat lempi päihteensä se on selvää. Mun mielest jos ilman poikkeavaa olosuhteen muutosta lähtee vetelee ja heräämisen jälkee tulee ekana mielee "Mist sais" Ja fyysinen/henkinen kunto rappeutunu/häiriintyny ni voidaa sanoo et OMA VIKA. Usein huumeet vaa liitetää ja mielletää helposti ongelmiks ja niide aiheuttajiks.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 20 2013 05:23pm
Quote (Ankeli @ 21 Jan 2013 01:17)
Juu, jokaisella on omat lempi päihteensä se on selvää. Mun mielest jos ilman poikkeavaa olosuhteen muutosta lähtee vetelee ja heräämisen jälkee tulee ekana mielee "Mist sais" Ja fyysinen/henkinen kunto rappeutunu/häiriintyny ni voidaa sanoo et OMA VIKA. Usein huumeet vaa liitetää ja mielletää helposti ongelmiks ja niide aiheuttajiks.


jebou, tos on aikalail fiksuin lause täs thröödis
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 21 2013 12:12am
Quote (Ankeli @ 21 Jan 2013 02:02)
Mun mielest hartwall haukku eka sk7 sitte tuli riita ja kumpikaa ei saanu sovittua ja molemmille jäi nyt sit paha mieli : (

Ei hartwall haukkunu missää kohtaa tai en ainakaa ottanu itteeni. Se mitä hartwall teki oli: Hän puuttui postaukseen, jonka olin postannut rakkaalle veljelleni kuutiopäälle (niinku KUF tapaa sanoa), joka tasan tarkkaan tajusi pointin. Sitä ei muut tällä foorumilla tajua. Syystä X. No joka tapauksessa "sanainenarkkuni" on aika laaja ja minä vasta lämmittelin.. Välil tulee "riemastuttua" vähä ehkä turhaankin.Anteeksi Hartwall

This post was edited by SK7 on Jan 21 2013 12:13am
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 21 2013 12:16am
Quote (Gastly @ 21 Jan 2013 02:16)
tarviipa

http://www.upload.ee/image/2991524/sniffing-the-awesomeness.jpg


Ja sinä arvon Gastly olet henkilökohtainen suosikkini tällä foorumilla. Oikeasti. En tiedä itsekkään miksi, mutta lemppari pitää olla, joka asiassa. ONNEKSIOLKOON

This post was edited by SK7 on Jan 21 2013 12:16am
Go Back To Suomi Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll