Quote (HardyTarget @ 20 Jan 2013 11:14)
Eipä ole ollu koskaan kenenkään poken kans ongelmia.
Täytyy kyllä näyttää nappulalta jos et pääse sisään, tai sitten liian kännissä.
Tääkii on taas ihan pokesta kiinni.. kaveri kaa käytii Lpr ja Apinoitte poke kysy mun kaverilta papereita, kaveri oli sillo 28 vai 29 ja hänellä on pitempi parta ja viikset ku jeesuksella. ja jos kännisyytee vedotaa ni hää oli sillo miun kuskina. Ite kävelin sitte silosine pullaposkinee perästä ja poke vaa nyökkäs miulle. Tota enne oli käyny Apinoissa vissii ehk kerran tai kaks korkeintaa, et ei se poke kyllä mua naama perusteella tuntenu.
This post was edited by soppamies on Jan 20 2013 05:59am