d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitä Helevettiä > Tää Suomi Tekee
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 20 2013 05:53am
Quote (soppamies @ 20 Jan 2013 13:50)
Ite en kerra meinannu päässä baarii ku ajokortin kuva ei poken mielestä ollu tunnistettavissa, ladoin sitte jokasen kortin lompakosta sen kouraa ja se ihmetteli niitä ja tokas että jaaah, taitaaha tää siun ajokortti ja lompakko olla...


OISIT SANONU VAA ET EI MONTAA NÄIN RUMAA KUUTIOPÄÄTÄ OLE OLEMASSA.... ::::::::: D
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 20 2013 05:58am
Quote (HardyTarget @ 20 Jan 2013 11:14)
Eipä ole ollu koskaan kenenkään poken kans ongelmia.
Täytyy kyllä näyttää nappulalta jos et pääse sisään, tai sitten liian kännissä.


Tääkii on taas ihan pokesta kiinni.. kaveri kaa käytii Lpr ja Apinoitte poke kysy mun kaverilta papereita, kaveri oli sillo 28 vai 29 ja hänellä on pitempi parta ja viikset ku jeesuksella. ja jos kännisyytee vedotaa ni hää oli sillo miun kuskina. Ite kävelin sitte silosine pullaposkinee perästä ja poke vaa nyökkäs miulle. Tota enne oli käyny Apinoissa vissii ehk kerran tai kaks korkeintaa, et ei se poke kyllä mua naama perusteella tuntenu.

This post was edited by soppamies on Jan 20 2013 05:59am
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 20 2013 06:00am
Quote (KUF @ 20 Jan 2013 13:53)
OISIT SANONU VAA ET EI MONTAA NÄIN RUMAA KUUTIOPÄÄTÄ OLE OLEMASSA.... ::::::::: D


OIs vissii pitän ^^
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Jan 20 2013 07:30am
Suomen vika, että kaveri yrittää baariin ilman henkkareita?

Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Jan 20 2013 07:40am
Quote (Masterofpatonki @ Jan 20 2013 04:30pm)
Suomen vika, että kaveri yrittää baariin ilman henkkareita?


Kyllä ja jos jompikumpi osapuoli ois ollu värilline, ni ois tullu rasistikortti esil.
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jan 20 2013 08:38am
mopokortis ei oo sitä holokrammia ni ei käy
Member
Posts: 13,070
Joined: Jun 10 2008
Gold: 2,612.00
Jan 20 2013 09:27am
Quote (KUF @ 20 Jan 2013 12:40)
KYLLÄHÄ SE PITÄIS KÄYDÄ KUN KERTTA ON POLIISIN MYÖNTÄMÄ

Niinhä sitä luulis.. B)
http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/EEC2B64FCE6FA618C2256BC30042B5F6

Quote

        Ajokortti ei ole virallinen matkustusasiakirja
        Ajokortti ei ole virallinen henkilötodistus
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 20 2013 09:30am
tampereella pääsee baariin jos on tissit. vitun siisti joskus 18 kesäsenä ko jonottel ibaareihin, muijat
kävelee poken ohi vaikka tselkeesti ala-ikäsiä ja kaikki jätkät laputetaan.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 20 2013 10:53am
Quote (Dorieus @ 20 Jan 2013 17:27)
Niinhä sitä luulis.. B)
http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/EEC2B64FCE6FA618C2256BC30042B5F6


silti ne hyväksytään lähes kaikkialla. riippuu tuurista

This post was edited by Rzi on Jan 20 2013 10:53am
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jan 20 2013 11:12am
Quote (Dorieus @ Jan 20 2013 05:27pm)
Niinhä sitä luulis.. B)
http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/EEC2B64FCE6FA618C2256BC30042B5F6


eli periaatteessa ku hakee kaupasta röökiä ja ne kysyy henkkareita ni niide ei tarvi myydä jos näyttää ajokorttia?
Go Back To Suomi Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll