d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tupakoitsija: ÄlÄ Lue > Smoker: Do Not Read
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jan 19 2013 05:35am
Quote (SK7 @ Jan 19 2013 11:31am)
Aivan. Ketään ei kiinnosta. Mutta kysymys kuuluu miksi ei kiinnosta? Miksi avaat tämän topicin, luet mitä luet ja postaat noin? Se ensimmäinen kohta luopumisprosessia KIELTÄMINEN. En jaksa uskoa, että olet onnellinen ei-tupakoitsija. Jos olisit, niin tuskin olisit postannut mitään. Ajatellut ehkä: no empä oo vetäny kessua koskaan, mut miks toi vaahtoo. Ja antanut asian olla. Et ois postannu mitään. Eli joko poltat about askin per päivä tai ainoastaan baarissa ku oot pikku hutikassa, mutta poltat kuitenkin. Se on oikeesti siun oma asia. Ite poltin vain baarissa ja kännissä 18-21,5 vuotiaana. Sit alko kessu maistua. Vasta 21,5 vuotiaana. Vittu, et olin hölmö. No sitä sattuu paremmissakin piireissä


5 vuoden polttamisen jälkeen lopetin toissaviikolla eikä oo ollu mitään noista oireista mitä oot luetellut, ehkä viha mutta sekin kohdistuu vaan tyhmiin ihmisiin :o
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Jan 19 2013 05:39am
kuinka toimit, jos kaupungilla tuloo joku arvioltasi 20-vuotias körssi huules vastaan ?

rupiatko seuraamaan sitä ja paasaamaan sille, niinku jeesus tosta mainostamastas kirjasta ?
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jan 19 2013 05:43am
Quote (sahtitynnyri @ Jan 19 2013 11:39am)
kuinka toimit, jos kaupungilla tuloo joku arvioltasi 20-vuotias körssi huules vastaan ?

rupiatko seuraamaan sitä ja paasaamaan sille, niinku jeesus tosta mainostamastas kirjasta ?


Jehova - vaihde päälle. Jakaa esitteitä etc.

Jos tulee jtn 15-16. vuotiaita se luultavasti kivittää ne.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 19 2013 05:44am
Quote (EasyCoolWin @ 19 Jan 2013 14:29)
Luen tätä paskaa mitä suollat ja mun tekee melkeen mieli alottaa polttaminen uudestaan  -_-


Ja lopetit selkärankapäätöksellä? No se on hyvä juttu sekin. Tosin.. joka vitun kerta koko loppuelämäsi ajan kun esim. luet pientä tekstiä ja joudut keskittymään ja tekstissä lukee: kessu , rööki , 1 , sytytät tupakan (jopa rölli jos oot rekkamies. ne puhuu tupakkaa röllinä en tiedä miksi) siun käy tekee sillee snadisti mieli polttaa. Itse luet: "olin tänään aamulla kessulla ja meinas munat jäätyy ku oli -28C pakkasta". Sinä ymmärrät tietoisesti viestin, että aamulla oli kylmä, aika paljon pakkasta. Se mitä tapahtuu alitajunnassa on: " aamu-kessu. se päivän starttaaja, aivan uskomattoman hyvän makuinen aamu-kessu. se kaunis kesä aamu kun linnut laulaa ja menet kahvikupin kanssa partsille ja sytytät sen aamu-kessun. mailman suurin mielihyvän tunne sano kuka mitä hyväsä. sillo ihmine tietää, olevansa elossa ja nauttivansa elämästä. kahvikuppi ja aamu-kessu"
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Jan 19 2013 05:48am
Quote (SK7 @ 19 Jan 2013 13:44)
Ja lopetit selkärankapäätöksellä? No se on hyvä juttu sekin. Tosin.. joka vitun kerta koko loppuelämäsi ajan kun esim. luet pientä tekstiä ja joudut keskittymään ja tekstissä lukee:  kessu ,  rööki , 1 , sytytät tupakan (jopa rölli jos oot rekkamies. ne puhuu tupakkaa röllinä en tiedä miksi) siun käy tekee sillee snadisti mieli polttaa. Itse luet: "olin tänään aamulla kessulla ja meinas munat jäätyy ku oli -28C pakkasta". Sinä ymmärrät tietoisesti viestin, että aamulla oli kylmä, aika paljon pakkasta. Se mitä tapahtuu alitajunnassa on: " aamu-kessu. se päivän starttaaja, aivan uskomattoman hyvän makuinen aamu-kessu. se kaunis kesä aamu kun linnut laulaa ja menet kahvikupin kanssa partsille ja sytytät sen aamu-kessun. mailman suurin mielihyvän tunne sano kuka mitä hyväsä. sillo ihmine tietää, olevansa elossa ja nauttivansa elämästä. kahvikuppi ja aamu-kessu"


Koitatko nyt saaha porukkaa polttamaa vai mitä saatannaa täällä taas tapahtuu?
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 19 2013 05:50am
Quote (sahtitynnyri @ 19 Jan 2013 14:39)
kuinka toimit, jos kaupungilla tuloo joku arvioltasi 20-vuotias körssi huules vastaan ?

rupiatko seuraamaan sitä ja paasaamaan sille, niinku jeesus tosta mainostamastas kirjasta ?


Oivoi. ei ees miun pokka riitä käyä kertoo tätä asiaa kasvotusten vento vieraalle 20v jannulle. Eli en reagoi mitenkään. Postaus peli foorumille ja keskustelu irl kasvotusten. pikkuse eri asia?
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Jan 19 2013 05:56am
Quote (SK7 @ Jan 19 2013 11:50am)
Oivoi. ei ees miun pokka riitä käyä kertoo tätä asiaa kasvotusten vento vieraalle 20v jannulle. Eli en reagoi mitenkään. Postaus peli foorumille ja keskustelu irl kasvotusten. pikkuse eri asia?


kai jakelet ihmisten postiluukkuista lehtisiä ja valistat kansaa ?
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 19 2013 05:56am
Quote (EasyCoolWin @ 19 Jan 2013 14:35)
5 vuoden polttamisen jälkeen lopetin toissaviikolla eikä oo ollu mitään noista oireista mitä oot luetellut, ehkä viha mutta sekin kohdistuu vaan tyhmiin ihmisiin :o


No... Ensimmäinen kerta kun epäilit/epäilet omaa päätöstä 1.Kieltäminen. jos toi käy baarissa samaan aikaan kun katot mite röökikopissa joku imee kessua ja se näyttää olevan tyytyväinen 2.Viha. Tämän jälkeen funtsit eikö vois vielä yhen illan polttaa hutikassa hyvällä omall tunnolla 3. Kaupankäynti. Tajuat, että se on turhaa ja tulee 4. Masennus. Juot tuopin ja tajuat. "minun ei tarvitse polttaa" 5.Hyväksyminen.

Aika karkea esimerkki ja yleensä noi vaiheet ei oo käsitelty kolmessa tunnissa. Joku ne käsittelee kolmessa tunnissa tajuamatta asiaa ja tulee molisee en käyttäny mitää noista. ainut mitä vihaan ni olet sinä.. käyttäjä sk7
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 19 2013 05:58am
Quote (sahtitynnyri @ 19 Jan 2013 14:56)
kai jakelet ihmisten postiluukkuista lehtisiä ja valistat kansaa ?


En nyt sentää. Vaikka voisin. Se sananvapus. You know..

This post was edited by SK7 on Jan 19 2013 05:59am
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 19 2013 06:00am
Quote (Swash @ 19 Jan 2013 14:48)
Koitatko nyt saaha porukkaa polttamaa vai mitä saatannaa täällä taas tapahtuu?


Jos vedät kessua. ni kessulle. jos lopetit ni ei kannata vaivautua tupakalle, koske se ei anna eikä tee sinulle yhtään mitään
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll