Quote (SK7 @ Jan 19 2013 11:31am)
Aivan. Ketään ei kiinnosta. Mutta kysymys kuuluu miksi ei kiinnosta? Miksi avaat tämän topicin, luet mitä luet ja postaat noin? Se ensimmäinen kohta luopumisprosessia KIELTÄMINEN. En jaksa uskoa, että olet onnellinen ei-tupakoitsija. Jos olisit, niin tuskin olisit postannut mitään. Ajatellut ehkä: no empä oo vetäny kessua koskaan, mut miks toi vaahtoo. Ja antanut asian olla. Et ois postannu mitään. Eli joko poltat about askin per päivä tai ainoastaan baarissa ku oot pikku hutikassa, mutta poltat kuitenkin. Se on oikeesti siun oma asia. Ite poltin vain baarissa ja kännissä 18-21,5 vuotiaana. Sit alko kessu maistua. Vasta 21,5 vuotiaana. Vittu, et olin hölmö. No sitä sattuu paremmissakin piireissä
5 vuoden polttamisen jälkeen lopetin toissaviikolla eikä oo ollu mitään noista oireista mitä oot luetellut, ehkä viha mutta sekin kohdistuu vaan tyhmiin ihmisiin
