Quote (SK7 @ 14 Jan 2013 08:33)
Jokainen tupakoitsija tunsi setä Samulin. Setä Samuli alotti ku oli 15v ja veti kessua vielä samana päivänä ku kuoli sydäriin 80v vanhana. Eli veti kessua 65v iha huolella 2 askia päivä. Kaikki tietää tän, mutta harva ajattelee että setä Samuli voisi elää vielä nyt 92 vuotiaana jos ei olisi ikinä polttanutkaan. Jos tupakoitsija uskoo sokeasti, että hän voi polttaa vielä jonkin aikaa ja lopettaa sit joskus ku se tuntuu hyvältä ni on aika paha harha päällä.En sano enää tällä foorumilla mitään muuta tupakan poltosta. Enkä halveksu ketään joka polttaa. Se joka haluaa lopettaa lukekoon kirjan Stumppaa Tähän ja voin luvata että on VAPAA nikotiinista
RIP setä-samuli