d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > D-word > (siis Hä?)
Prev123458Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 13 2013 11:31pm
hajoaa pää :D
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 13 2013 11:33pm
Jokainen tupakoitsija tunsi setä Samulin. Setä Samuli alotti ku oli 15v ja veti kessua vielä samana päivänä ku kuoli sydäriin 80v vanhana. Eli veti kessua 65v iha huolella 2 askia päivä. Kaikki tietää tän, mutta harva ajattelee että setä Samuli voisi elää vielä nyt 92 vuotiaana jos ei olisi ikinä polttanutkaan. Jos tupakoitsija uskoo sokeasti, että hän voi polttaa vielä jonkin aikaa ja lopettaa sit joskus ku se tuntuu hyvältä ni on aika paha harha päällä.En sano enää tällä foorumilla mitään muuta tupakan poltosta. Enkä halveksu ketään joka polttaa. Se joka haluaa lopettaa lukekoon kirjan Stumppaa Tähän ja voin luvata että on VAPAA nikotiinista

This post was edited by SK7 on Jan 13 2013 11:35pm
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 13 2013 11:42pm
kylläpä jaksat rantata päihteettömyydestä, vaikuttaa jo aika hihhulimeiningiltä
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jan 14 2013 12:51am
luulisin että kuolet ennemmin sydäriin ko tupakkaan ku vaahtoot tääl tupakan vaaroista
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jan 14 2013 12:57am
Saatko jotain rahaa tästä kirjan mainostamisesta?
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jan 14 2013 01:46am
Quote (ambid @ 14 Jan 2013 08:57)
Saatko jotain rahaa tästä kirjan mainostamisesta?


Vaikuttaa kyllä jossain määrin vilpittömältä, kaveri on valaistunu
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 14 2013 05:40am
SIIS MIKÄ TÄMÄ KAUHEA KIIHKO NY TUPAKOINNISTA SULLA O?

OOTKO SAANU FUDUT JOSTAI TUPAKI VETÄMISEST VAI MIKÄ TÄMÄ JUTTU NY NIINKO ON? :E
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jan 14 2013 05:58am
öö joo kiva juttu hei
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 14 2013 06:58am
Quote (SK7 @ 14 Jan 2013 08:33)
Jokainen tupakoitsija tunsi setä Samulin. Setä Samuli alotti ku oli 15v ja veti kessua vielä samana päivänä ku kuoli sydäriin 80v vanhana. Eli veti kessua 65v iha huolella 2 askia päivä. Kaikki tietää tän, mutta harva ajattelee että setä Samuli voisi elää vielä nyt 92 vuotiaana jos ei olisi ikinä polttanutkaan. Jos tupakoitsija uskoo sokeasti, että hän voi polttaa vielä jonkin aikaa ja lopettaa sit joskus ku se tuntuu hyvältä ni on aika paha harha päällä.En sano enää tällä foorumilla mitään muuta tupakan poltosta. Enkä halveksu ketään joka polttaa. Se joka haluaa lopettaa lukekoon kirjan Stumppaa Tähän ja voin luvata että on VAPAA nikotiinista

RIP setä-samuli
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 14 2013 08:01am
jäiks nää yläasteel kii röökinpoltost ja tulit tekee esseen meille? söpöö
Go Back To Suomi Topic List
Prev123458Next
Closed New Topic New Poll