"Naulapyssyn liitäntä" mitä vittua?

Kyllä niitä liittimiä saa vaihdeltua, yleensä niitä kierremallejakin on ainakin kahta eri kokoa, uudemmat ovat pienempiä.
Edit: Toi pikaliitin lähtee tosta varmaan kiertämällä vittuun, kokeile ja kato miltä sit näyttää.
Edit2: Toi kyllä näyttää siltä ettei sitä varmaan koskaan ole edes käytetty pesukoneen kanssa, näyttää enemmän joltain pesuletkun tms liittimeltä
