d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Pesukonehanat > Mo
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jan 7 2013 02:42pm
juu siin on on off vipu, ei oo paljoo hyötyy jos vaihat sen paskan
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 7 2013 02:48pm
Quote (UGsamu @ 7 Jan 2013 23:41)

eli tuo vaa ruuvaillaa siihe kii?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 7 2013 03:01pm
Quote (Napi @ 7 Jan 2013 23:40)
wutt
tossa hanassa on on/off vipu


SE O PESUKONEEN IMULETKUNPÄÄ....SIIHE TULEE JUST TOI MIST PISTIT KUVANKI....POSTOPUTKENPÄÄ O ISOMPI SIT....

/E TIETÄMÄTTÖMIÄ IHMISIÄ TÄÄL :---D

/Ex2 TAI PAREMMAS TAPAUKSES EI O EES POISTOPUTKEA NI SAAT HEITTÄÄ SE PUTKE VAIK PASKAPYTTYY.....VIRTAPIUHA JA TOI LETKU KII....VAIKEE OLI :D

This post was edited by KUF on Jan 7 2013 03:03pm
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jan 7 2013 03:07pm
taitaa toho wanhaaki löytyy joku välikappale et saat siihe 1/2" UK pään

ja mitä sä kuf höpötät? :D
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jan 7 2013 03:10pm
kappas kehvelii

otat ton uloimman osan vittuun tosta pesukoneventtiilistä, siihen 3/4" UK x 1/2" UK kaksoisnipan, tai jos tuo letkun kierrepää on 3/8" ni sit 3/4" UK x 3/8" UK kaksoisnipan
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 7 2013 05:04pm
Quote (UGsamu @ 7 Jan 2013 23:07)
taitaa toho wanhaaki löytyy joku välikappale et saat siihe 1/2" UK pään

ja mitä sä kuf höpötät? :D


JAA IHMETTELI ET MIKÄ ONGELMA TÄS NY O MUT NY TOI O VIEL HELPOMPI HOMMA 8DDD

TONHA OSAA KAPAKI
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 7 2013 05:20pm
Quote (ambid @ 7 Jan 2013 22:04)
"Naulapyssyn liitäntä" mitä vittua? :D

Kyllä niitä liittimiä saa vaihdeltua, yleensä niitä kierremallejakin on ainakin kahta eri kokoa, uudemmat ovat pienempiä.

Edit: Toi pikaliitin lähtee tosta varmaan kiertämällä vittuun, kokeile ja kato miltä sit näyttää.
Edit2: Toi kyllä näyttää siltä ettei sitä varmaan koskaan ole edes käytetty pesukoneen kanssa, näyttää enemmän joltain pesuletkun tms liittimeltä :D


Quote (Napi @ 7 Jan 2013 22:07)
:DDDDDDDDDDD
VESIVAHINKO TULI
EI KOTIVAKUUTUSTA

1-0


T/C
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jan 10 2013 03:56pm
käy jossakin LVI-kaupassa kysymässä saako pesukoneen tulovesiletkua liittää pikaliittimellä. mielestäni ei kyllä saa, koska kyseessä on paineletku ja sisätiloissa. Ulkona tai jossakin tilassa, missä ei ole sähköjä eikä vaaraa, vaikka vesi vuotaisikin yli helvetin, olisi lupa pitää pikaliitintä.

Tuolle letkulle on olemassa pikaliitinpalanen, tosin voi maksaa jonniinverran. (10-30€)

Uus tulovesiletku maksaa 10-50€, riippuen mistä ostat sen ja minkä mittainen se on.

Itse suosittelen ottamaan tuon pikaliittimen pois ja asentamaan siihen sille sopivan kartiokierteellisen kaksoisnipan (maksaa 3€), minkä toinen pää on saman kokoinen kuin letkun pää (todennäköisesti 1/2") ja toinen pää saman kokoinen kuin se venttiilistä lähtevä pää. (eli se missä on se pikaliitin nyt)

comprehendo?

This post was edited by Jolli1 on Jan 10 2013 03:57pm
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jan 10 2013 04:16pm
Quote (Jolli1 @ 11 Jan 2013 00:56)
comprehendo?


Nyt on väärä sana väärässä yhteydessä. Tuo on latinaa.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll