d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tehokas Pelikone
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jan 8 2013 03:42pm
Quote (Rzi @ 8 Jan 2013 21:02)
satanen sinne tai tänne valmiiks koottu ja testattu kone on nii helppo ja yhtä hyvä oikeesta paikasta ostettuna


En edelleenkään tajua sun logiikkaas, satasen säästö siitä että kokoat koneen on jo ihan hyvä netto, vaikka rahana ei niinkään paljoa olis.

Jos haluaa maksaa turhasta niin mikäs siinä, käyttäähän ihmiset iPhoneja ja Mac tietokoneitaki.
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Jan 8 2013 03:48pm
Quote (CeePee @ Jan 9 2013 12:42am)
En edelleenkään tajua sun logiikkaas, satasen säästö siitä että kokoat koneen on jo ihan hyvä netto, vaikka rahana ei niinkään paljoa olis.

Jos haluaa maksaa turhasta niin mikäs siinä, käyttäähän ihmiset iPhoneja ja Mac tietokoneitaki.


Noi kyl nykyää nii retard proof muutenki, et se kokoaminen onnistuu lähes kaikilt, varsinki jos jaksaa kattella vähänki niit ohjeit. Ei se oo niin vaikeaa edes ja jos esim jokin johto väärin/ei kiinni, ni kuuluu varotusääni/kone ei käynnisty, se siit mitään räjähdä yms, ellei väkisin oo survonu niit vääriin paikkoihin.

Ja sit samal myös voi myöhemmi päivittää konet helposti ku kerran kasannu yhen.

This post was edited by malbaz on Jan 8 2013 04:02pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 8 2013 04:04pm
Quote (CeePee @ 8 Jan 2013 23:42)
En edelleenkään tajua sun logiikkaas, satasen säästö siitä että kokoat koneen on jo ihan hyvä netto, vaikka rahana ei niinkään paljoa olis.

Jos haluaa maksaa turhasta niin mikäs siinä, käyttäähän ihmiset iPhoneja ja Mac tietokoneitaki.


suosittelen tätä tumpeloille joilla on rahaa. ei moni oikeesti tajua edes miten näytönohjain vaihdetaa :D järkevämpi vaihtoehto niille
täälläki tulee moni kyselemää kaikkee hyvin yksinkertasta

Quote (malbaz @ 8 Jan 2013 23:48)
Noi kyl nykyää nii retard proof muutenki, et se kokoaminen onnistuu lähes kaikilt, varsinki jos jaksaa kattella vähänki niit ohjeit. Ei se oo niin vaikeaa edes ja jos esim jokin johto väärin/ei kiinni, ni kuuluu varotusääni/kone ei käynnisty, se siit mitään räjähdä yms, ellei väkisin oo survonu niit vääriin paikkoihin.

Ja sit samal myös voi myöhemmi päivittää konet helposti ku kerran kasannu yhen.


on siinä vielä se miten ne komponentit pelaa yhteen vaikka kuinka pitäski toimia. ja voi siinä tulla ongelmia jos ei joku osa toimi ja tumpelo ei tiedä koneista mitään

This post was edited by Rzi on Jan 8 2013 04:05pm
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jan 9 2013 08:38am
Quote (Rzi @ 9 Jan 2013 00:04)
suosittelen tätä tumpeloille joilla on rahaa. ei moni oikeesti tajua edes miten näytönohjain vaihdetaa :D järkevämpi vaihtoehto niille
täälläki tulee moni kyselemää kaikkee hyvin yksinkertasta

on siinä vielä se miten ne komponentit pelaa yhteen vaikka kuinka pitäski toimia. ja voi siinä tulla ongelmia jos ei joku osa toimi ja tumpelo ei tiedä koneista mitään


Kuten sanoin, käyttää ihmiset Applen tuotteitakin.

Jos ihan kädetön on ni kattoo jonkun pakettikoneen, ostaa tismalleen samat osat ja kasaa ite.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 9 2013 08:46am
Quote (keksisuklaa @ 7 Jan 2013 15:16)
ite ostasin esim jonku pelikonsolin jos haluisin pelikoneen, jää se turha askartelu ja pähkäily pois.


ai pleikkaril voi pelaa starcraftia ja dotaa nykysi?
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Jan 9 2013 10:24am
Quote (hartwall @ 9 Jan 2013 16:46)
ai pleikkaril voi pelaa starcraftia ja dotaa nykysi?


ai voiko?!? :o
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jan 10 2013 08:43am
Quote (Onkka3 @ 9 Jan 2013 18:24)
ai voiko?!? :o


Joko et ymmärtäny sarkasmia tai sitten laitoit vastapalloon
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 10 2013 08:57am
Quote (hartwall @ 9 Jan 2013 17:46)
ai pleikkaril voi pelaa starcraftia ja dotaa nykysi?

ja näähän ei pyöri marketin pakettikoneilla :mellow:
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jan 10 2013 10:52am
kelasi tehokas pelikone, eli rahapeli.. niinku ray tai paffi :(

sit totesi että on pa tylsä topic
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll