d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kela-asiantuntijat > Te Ootte Kaikki Sellasia
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jan 4 2013 06:30pm
Menkää töihin

This post was edited by EasyCoolWin on Jan 4 2013 06:30pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 4 2013 06:42pm
Quote (EasyCoolWin @ 5 Jan 2013 02:30)
Menkää töihin


pysykööt sairaat siellä kotona eikä levittämässä tauteja
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jan 4 2013 07:10pm
25v taitaa olla ikäraja siihe täytee korvauksee, luulin itekki aikasemmi et saisin parin kk pääst enemmi fyrkkaa mut ei...
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 6 2013 01:29am
Quote (UGsamu @ 5 Jan 2013 04:10)
25v taitaa olla ikäraja siihe täytee korvauksee, luulin itekki aikasemmi et saisin parin kk pääst enemmi fyrkkaa mut ei...


Jaa.. no oli miten oli, mut kuitenkii ikä vaikuttaa jos asut vanhempien luona
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 6 2013 01:31am
Quote (EasyCoolWin @ 5 Jan 2013 03:30)
Menkää töihin

Heti ku kesäloma alkaa koulusta. Meen myymää vaikka jäätelöä keskustan torille jos ei muuta irtoa.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll