d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Haistakaa Kaikki Vittu > T Yle
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 1 2013 08:02pm
Quote (Pomppeli @ 2 Jan 2013 03:30)
pimee duuni > verot


alimman kastin hommia ja miehiä
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jan 1 2013 11:23pm
Quote (Rzi @ 2 Jan 2013 05:02)
alimman kastin hommia ja miehiä


eli ns. "persehommia"
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jan 2 2013 04:19am
Quote (Rupsu @ 2 Jan 2013 08:23)
eli ns. "persehommia"


tuttuja hommia
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jan 2 2013 05:38am
Quote (Rzi @ Jan 2 2013 04:02am)
alimman kastin hommia ja miehiä


Köyhä.

Itse arvostan Joaquín Guzmán Loeran kaltaiset pimeän duunin taitajat korkeammalle, kuin esim itä-suomalaisen kiinteistövälittäjän.

This post was edited by Pomppeli on Jan 2 2013 05:41am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 2 2013 06:17am
Quote (MukavaSamu @ 1 Jan 2013 19:28)
Joo ja ei mee kymmentäkään vuotta, kun ovat nostaneet veron jo yli yhteen prosenttiin. Näin pikku hiljaa
alvia ja muita veroja nostamalla, palkkoja laskemalla jne saadaan suomen kansa hyvin tyytyväiseksi. vieläkun
saadaan se 2 lisää tuntia työviikkoon ni alkaa talous kukoistaa..... eikun mitä ?

eläkeikä nostettava !

paskan vitut aletaa vaa antaa kaikille ilmasiks rahaa ja haetaan eulta miljardien ja miljardien lainat

win?
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold: 0.00
Jan 2 2013 06:59am
Levitä eteen niin nuuhkitaan oikein porukalla :fume:
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 2 2013 07:19am
Quote (Napi @ Jan 2 2013 01:17pm)
eläkeikä nostettava !

paskan vitut aletaa vaa antaa kaikille ilmasiks rahaa ja haetaan eulta miljardien ja miljardien lainat

win?


ihan eka askel suomen nousuun olis se, jos erottas EUsta ja laitettas katainen ja muut vastuuseen paskoista päätöksistään.
vitutti aivan saatanasti lukee taas huolttiksel iltalehtee / sanomia, kun kataisen naama heti etusivulla ja sit jotain paskaa eläkeiän nostamisesta ja muusta.
jos ei 5 vuode sisää ala menee parempaa suuntaa, pitää alkaa freedom fighteriks ja tehä asialle ite jotain.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jan 2 2013 10:46am
Quote (MukavaSamu @ 2 Jan 2013 16:19)

vitutti aivan saatanasti lukee taas huolttiksel iltalehtee / sanomia


Johan oot oikeen valveutunu kansalainen :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jan 2 2013 11:22am
Ei ole varaa pitää neekereitä jos suomalaiset ei maksa ylelle :3
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jan 2 2013 11:25am
Näin tänään ihan mustan neekerin.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll