Quote (Napi @ Jan 2 2013 01:17pm)
eläkeikä nostettava !
paskan vitut aletaa vaa antaa kaikille ilmasiks rahaa ja haetaan eulta miljardien ja miljardien lainat
win?
ihan eka askel suomen nousuun olis se, jos erottas EUsta ja laitettas katainen ja muut vastuuseen paskoista päätöksistään.
vitutti aivan saatanasti lukee taas huolttiksel iltalehtee / sanomia, kun kataisen naama heti etusivulla ja sit jotain paskaa eläkeiän nostamisesta ja muusta.
jos ei 5 vuode sisää ala menee parempaa suuntaa, pitää alkaa freedom fighteriks ja tehä asialle ite jotain.