Quote (Pomppeli @ 29 Dec 2012 15:02)
Sori vaan, mutta d3 on tarkotettu aivokuolleille. Ei oo mitään järkeä grindaamisessa tossa pelissä. Joskus d2 LoDin alkuaikoina kun tippu ensimmäistä kertaa HR tai kun sai tehtyä ekan enigman, niin se oli oikeesti vitun hieno tunne

D3:sessa saa mikä tahansa apina hommattua top gearin ku käyttää vähä järkeä.
Miten ihmeessä tuo grindaaminen tai tavaroiden ostaminen yms eroaa kummassakaan pelissä toisistaan.
D2:ssa tyypit osteli ***sta ja muualta netistä tavaransa, d3:ssa sen saa suoraan ah:sta.
ja runet ei ollu mukana alkuaikoina useampaan vuoteen.
Tuntuu vaan olevan tuo d3:sen mollaaminen joku trendi ilman mitään sen kummempaa perustelua.
Mun mielestä esim shakki on tylsä peli, ihan vaan sen takia että sitä on tullu jauhettua nuorena niin helvetisti.
En silti mene shakkifoorumeille puhumaan siitä paskaa
