d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > D3 Pvp Blogi Tuli Mitävittua?!?
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 28 2012 02:29pm
Quote (Pomppeli @ 28 Dec 2012 20:07)
muista että d2 tuli vuonna 2000. Kyllä se ihan kelpo setti siihen aikaan oli ...


eihä se kyllä ollu. paitsi pvm
Member
Posts: 2,902
Joined: Jul 13 2010
Gold: 1,856.00
Dec 29 2012 05:59am
Quote (Rzi @ 28 Dec 2012 23:29)
eihä se kyllä ollu. paitsi pvm


Rzi: Ei voi olla hyvä ku fanita d3
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 29 2012 06:02am
Sori vaan, mutta d3 on tarkotettu aivokuolleille. Ei oo mitään järkeä grindaamisessa tossa pelissä. Joskus d2 LoDin alkuaikoina kun tippu ensimmäistä kertaa HR tai kun sai tehtyä ekan enigman, niin se oli oikeesti vitun hieno tunne :D

D3:sessa saa mikä tahansa apina hommattua top gearin ku käyttää vähä järkeä.
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 29 2012 06:06am
D2:sessa saa kans mikä tahansa apina hommattua top gearin ku käyttää vähä euroja.
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Dec 29 2012 06:17am
Quote (Pomppeli @ 29 Dec 2012 15:02)
D3:sessa saa mikä tahansa apina hommattua top gearin ku käyttää vähä järkeä.


Ei kyl pidä paikkaansa, sen verran pienet mahikset tippuu jotain arvokasta et on munkista kii eikä ällistä. D2 asia oli niinku sanoit ku vähäse hustlas itemeit @jsp. D3 toi ei oikee toimi ku yks hyvä item maksaa 100x sen mitä useimmat on löytäny yhteensä tähä mennessä..
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Dec 29 2012 06:28am
Quote (Pomppeli @ 29 Dec 2012 15:02)
Sori vaan, mutta d3 on tarkotettu aivokuolleille. Ei oo mitään järkeä grindaamisessa tossa pelissä. Joskus d2 LoDin alkuaikoina kun tippu ensimmäistä kertaa HR tai kun sai tehtyä ekan enigman, niin se oli oikeesti vitun hieno tunne :D

D3:sessa saa mikä tahansa apina hommattua top gearin ku käyttää vähä järkeä.


Miten ihmeessä tuo grindaaminen tai tavaroiden ostaminen yms eroaa kummassakaan pelissä toisistaan.
D2:ssa tyypit osteli ***sta ja muualta netistä tavaransa, d3:ssa sen saa suoraan ah:sta.

ja runet ei ollu mukana alkuaikoina useampaan vuoteen.

Tuntuu vaan olevan tuo d3:sen mollaaminen joku trendi ilman mitään sen kummempaa perustelua.

Mun mielestä esim shakki on tylsä peli, ihan vaan sen takia että sitä on tullu jauhettua nuorena niin helvetisti.
En silti mene shakkifoorumeille puhumaan siitä paskaa :D
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 29 2012 06:50am
Quote (HardyTarget @ Dec 29 2012 02:28pm)
Miten ihmeessä tuo grindaaminen tai tavaroiden ostaminen yms eroaa kummassakaan pelissä toisistaan.
D2:ssa tyypit osteli ***sta ja muualta netistä tavaransa, d3:ssa sen saa suoraan ah:sta.

ja runet ei ollu mukana alkuaikoina useampaan vuoteen.

Tuntuu vaan olevan tuo d3:sen mollaaminen joku trendi ilman mitään sen kummempaa perustelua.

Mun mielestä esim shakki on tylsä peli, ihan vaan sen takia että sitä on tullu jauhettua nuorena niin helvetisti.
En silti mene shakkifoorumeille puhumaan siitä paskaa :D



Kuka järkevä ihminen osteli netistä tavaraa oikeella rahalla?
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Dec 30 2012 04:13am
Quote (Rzi @ 27 Dec 2012 19:42)
diablo 3 on hyvä peli


totta :P
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 30 2012 05:01am
Quote (Pomppeli @ Dec 29 2012 03:02pm)
Sori vaan, mutta d3 on tarkotettu aivokuolleille. Ei oo mitään järkeä grindaamisessa tossa pelissä. Joskus d2 LoDin alkuaikoina kun tippu ensimmäistä kertaa HR tai kun sai tehtyä ekan enigman, niin se oli oikeesti vitun hieno tunne :D

D3:sessa saa mikä tahansa apina hommattua top gearin ku käyttää vähä järkeä.


aivokuollut, apina ja järki ei kuitenkaa sovi kaikki samaan...


Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 30 2012 07:01am
Quote (Evest89 @ 29 Dec 2012 13:59)
Rzi: Ei voi olla hyvä ku fanita d3


lueppa ärtsin vanhempia postauksia d3:sta, kyllähän se sitä haukkui pystyyn mut lopulta osas ottaa nostalgia lasit hittoon ja tajus että diablo 3 on oikeasti toimiva kokonaisuus genreensä nähden.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll