Quote (Speedparts @ 26 Dec 2012 00:19)
sillon ku minä olin intissä ni me jouluna kavettiin poteroa -42c pakkasessa et revippä siittä
Hö. Ite luulin et ei sitä poteroa tarvii kaivaa ku tasan kerran. Joko heinäkuun lopulla tai sit tammikuun lopulla riippuen palvelukseen astumis ajankohdasta, mut heti ensimmäisten viikkojen aikana kuitenkii. Vai onko se komposiittikypärä M92:n jatkuva käyttö ja poteron kaivuu kerran kuussa joku PV poikien oma juttu?Ja kyllä olin jouluaattona ihan kotona kinkkua syömässä. Siihe sodan leikkimisee siel metässä oli aikaa muulloinkin. Et ei mee iha hylsyjen sylkemiseks ni mainitsen että paljon tuli lahjoja anopilta ja appiukkolta