Quote (KUF @ 21 Dec 2012 19:43)
NII TIETYSTI....SANOIVAT VAA ET SAA MYYTYÄ... :/
PÖNTÖT...
/E JA KANNATTAA KOITTAA PELATA WINDOWED MODELLA....EI MULLAKA MUUTE JAKSA PYÖRITTÄÄ....
JOSTAI SYYSTÄ TOI O VAA NII RASKAS PELI OLEVINAS...
ainoastaa fullscreen jaksaa pyörittää
Quote (Melodica @ 21 Dec 2012 19:37)
:DDDDDDDDDDDDD tää on niin hyvä ^^ so true
mut jooh homma ratkes sain toimii JEEE mut tässä fakin masinassa ei oo sit tehoo pyörittää tota vaikka ne niin kovasti sano että ei tarvi olla kovin erikoinen kone kiitos anttilan myyjä näistäkin KIVISITÄ
nehän ei välttämättä mitään tiedä
This post was edited by Rzi on Dec 21 2012 11:56am