d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Joulu Loma Känni Topic
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 23 2012 10:06am
Quote (Ankeli @ 23 Dec 2012 18:46)
Ihan riittävä määrä, tostaki lähet jo konttaa.


No jos nyt iha vakavasti tähä kirjottas taas vaihteeks.. Pohdittiin kaverin kanssa yks päivä et mitä kävis jos mie joisin ja otettas sopan kanssa baarisa juoma kisa. päädyttii siihe tuloksee et jos aikaa ois 21.00-01.00 ni soppa tollasessa 4 tunnin sessiossa jois miut pöydän alle(todennäköisesti). Nii vitusti se viinaa kestää. Sit taas jos otettas sitä olutta ja viinapaukkuja iha rentoo tahtii ja syötäis välissä ni soppa kestäis ehkä jonku 4-5 päivää kelkassa mukana.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll