Quote (Zoni @ 19 Dec 2012 11:35)
kyl porukkaa on, mut todella vähän sellasia joitten kans haluais/jaksais pelata
publa pvp on ihan perseestä. siellä kaikilla pk botit
pvm ny on samaa mitä aina.
että fg takia ei kannata, mutta jos muuten vaan haluat, niin vedä single player

kiitos kaikille vastauksista..

jooh pitää miettii toi single on kyl kuoleman tylsää..

mut kai sitä vois vetää jtn tehä uuden ukkelin tonne d2 kun en oo saanut aikaseksi ostaa tota d3. ja kaikki haukkuu että se on paska..
Quote (A2K @ 19 Dec 2012 12:09)
Ennemmi pelaa ykköstä tai kolmosta.
Kakkone o melko kuollu.
okei.. siis pitää varmaan lähtä hakeen se d3

d1 koskaan edes kokeillut ^^ enkä varmaan tajuu midi siitä ^^
This post was edited by Melodica on Dec 19 2012 09:22am