d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Itä-suomalaiset On Suomen Köyhimpiä > Hehehe
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 18 2012 03:48am
Quote (soppamies @ 18 Dec 2012 07:01)
moon poor


Ja siulla rakas veljeni Eessaih ei oo mitää kommentoimista tähä topic. Ei niin minkään laista. Nyt jumalauta hiljaa tai tuun ja poltan siun autos. Saatana
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 18 2012 04:05am
minkään_laista
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 18 2012 04:45am
Quote (Napi @ 18 Dec 2012 00:30)
ontopic;
idässä tiedetään mitä on oikea jouluhenki. tällanen kaupallisuus on babylonin keksimä. ja joulupukin värjäsi punaiseksi coca-cola. kyllä on meitillä vihree tonttupuku tänä vuonna


Eikös se alkuperäinen joulupukki ollut harmaa ja kotoisin saksasta.?

http://en.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold: 0.00
Dec 18 2012 03:37pm
Tuo tilastoshan kertoo vaan sen että missä on kalliimpaa ja halvempaa :evil:
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Dec 18 2012 03:48pm
Ei tullu kenellekkään yllätyksenä.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Dec 18 2012 04:46pm
ite en kyl osta kellekkää mitää ja mun ainoa toive on että saan käydä muorin tykönä syömässä kinkkua, riittää mulle
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll