Quote (Napi @ 18 Dec 2012 00:30)
ontopic;
idässä tiedetään mitä on oikea jouluhenki. tällanen kaupallisuus on babylonin keksimä. ja joulupukin värjäsi punaiseksi coca-cola. kyllä on meitillä vihree tonttupuku tänä vuonna
Eikös se alkuperäinen joulupukki ollut harmaa ja kotoisin saksasta.?
http://en.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas