d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mite Asunno > Ei Fittu Ulos
Prev1234511Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Dec 16 2012 01:21pm
on sullaki vaatimukset :bonk: tolla menolla et tule saamaan töitä mistään
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Dec 16 2012 01:41pm
Quote (do_NaUKI @ 16 Dec 2012 18:54)
voisin mennä aivan mihin duuniin vaan missä on täydet 160h/kk, ja ekan päivän jälkee hakisin saikkua masennukseen, saa siitäki enemmä ku sossusta. mut se että duunia oikeesti tekisin vaatii 2k+/kk.

mut mitenpäin se tehään, eka asunto ja sit sossuu vai eka sossuun ja sit kattelee asuntoja?


Tee tässä järjestyksessä

Mee työkkäriin siitä sossuun siitä ettimään kämppää ja sen jälkeen mee hommiin mitä tarjotaan että saat parempia hommia.. kukaan järkevä työtöntä joka ei oo tehny mitään parii vuoteen ota duuniin vaan semmosen joka on ees jotain tehnyt..

This post was edited by Elmeri on Dec 16 2012 01:42pm
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 16 2012 02:03pm
Quote (Elmeri @ 16 Dec 2012 22:41)
Tee tässä järjestyksessä

Mee työkkäriin siitä sossuun siitä ettimään kämppää ja sen jälkeen mee hommiin mitä tarjotaan että saat parempia hommia.. kukaan järkevä työtöntä joka ei oo tehny mitään parii vuoteen ota duuniin vaan semmosen joka on ees jotain tehnyt..


TEEN TÄSTÄ TIIVISTELMÄN....

ME VANKILAA
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Dec 16 2012 02:15pm
Quote (KUF @ 16 Dec 2012 22:03)
TEEN TÄSTÄ TIIVISTELMÄN....

ME VANKILAA


näin on, eipähän tarvi miettiä mitää muutaku aina ku on pääsemäs linnasta ni hakkaa vaa jonku ni saat olla siellä niin kauan ko haluat :)

This post was edited by Speedparts on Dec 16 2012 02:32pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 16 2012 02:50pm
Quote (Elmeri @ 16 Dec 2012 22:41)
Tee tässä järjestyksessä

Mee työkkäriin siitä sossuun siitä ettimään kämppää ja sen jälkeen mee hommiin mitä tarjotaan että saat parempia hommia.. kukaan järkevä työtöntä joka ei oo tehny mitään parii vuoteen ota duuniin vaan semmosen joka on ees jotain tehnyt..


nyt ollaan työttömyyden yhdessä pahimmista ongelmista
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Dec 16 2012 03:23pm
Ootkos jätkä kuullu säästöistä ja omien tulojen mukaan elämisestä.
Sossun luukulle siitä itkemään, haet hanttihommia ja jos tuuri käy ni saat paremman duunipaikan.

Sun on tässä tilanteessa vähän paha lähteä mitää valikoimaa ja asettaa vaatimuksia omalle palkkatasolles.
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Dec 16 2012 03:24pm
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Dec 16 2012 03:32pm
Quote (Rzi @ 16 Dec 2012 22:50)
nyt ollaan työttömyyden yhdessä pahimmista ongelmista


tarkotin lähinnä tuommoseen täyspäiväseen hommaan.. jokainen saa jostain siwan kassalta hommia aina..
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 16 2012 03:47pm
Quote (do_NaUKI @ 16 Dec 2012 17:48)
töihin meen heti ku löytyy työ mistä maksetaan sopiva korvaus.


itse hommasin koulutuksen minkä avulla pääsin töihin mistä maksetaan sopiva korvaus. suosittelen samaa siulle, jos ei tän hetkiset hommat kiinnosta mitä on tarjolla.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 16 2012 04:57pm
Quote (Elmeri @ 17 Dec 2012 00:32)
tarkotin lähinnä tuommoseen täyspäiväseen hommaan.. jokainen saa jostain siwan kassalta hommia aina..


Quote (soppamies @ 17 Dec 2012 00:47)
itse hommasin koulutuksen minkä avulla pääsin töihin mistä maksetaan sopiva korvaus. suosittelen samaa siulle, jos ei tän hetkiset hommat kiinnosta mitä on tarjolla.


ei se aina ihan noinkaan toimi
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234511Next
Add Reply New Topic New Poll