Mulla on ihan sama setti nykyään, hommasin joku 3-4kk sitten.
Ei oo kummemmin ollu ongelmia..
Mitä nyt toi digiboksi minkä ne antaa on aivan vitun susipaska, jos sen unohtaa päälle pidemmäks aikaa nii joudut vetää töpselin seinästä et lähtee toimimaan.
Ja modeemi sillon tällön on vähä vastahakoinen, mutta se on lyhytkestosta ja harvoin.
Nopeasti kyl bitit kulkee, ei oo ollu siinä valittamista.
Asun tosiaan Helsingissä.
This post was edited by Wondrous on Dec 15 2012 12:45am