d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt On > Netti
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Dec 15 2012 12:43am
Mulla on ihan sama setti nykyään, hommasin joku 3-4kk sitten.
Ei oo kummemmin ollu ongelmia..

Mitä nyt toi digiboksi minkä ne antaa on aivan vitun susipaska, jos sen unohtaa päälle pidemmäks aikaa nii joudut vetää töpselin seinästä et lähtee toimimaan.
Ja modeemi sillon tällön on vähä vastahakoinen, mutta se on lyhytkestosta ja harvoin.
Nopeasti kyl bitit kulkee, ei oo ollu siinä valittamista.

Asun tosiaan Helsingissä.

This post was edited by Wondrous on Dec 15 2012 12:45am
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 15 2012 02:24am
Quote (Ankeli @ 15 Dec 2012 07:14)
https://www.facebook.com/elisasuomi/posts/475791685797801

Tuli vaa vastaa, ite en elisasta tiedä vittuakaa.


No en sit iha jokaista mokkulaa mitä on ni viskaa tonne Vuoksee täs joulu lomal :)
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 15 2012 02:25am
Quote (Rupsu @ 15 Dec 2012 02:58)
Jaa. Tien kyl et imatra on aika hanurista. Olin siel pari vuot sitte 3kk duunis. Huhhuh. Mansikkalas nyt sentää on Prisma ja Cittari.


Ja imatrankoskella Vuoksenvahti. Siinä imatra:)
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Dec 15 2012 02:29am
Itel taitaa olla 24 meganen adsl, josta siis ~18-19M saan testien mukaan irti. Tästä huvista maksan sen 35 euroa kuussa

tulee kyl jonkun tarjoushommelin myötä "ilmainen" mokkula tossa siivellä kans, vaan eipä tota tuu sitäkään käytettyä

toisiks nopein netti jonka tähän talonrämään sain. nopeempi ois ollu sit se 40M josta olis pitänyt pulittaa melkein 60 kuussa

näin kuopiossa
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll