d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > 2. Autototopic > Setä Ketä
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Dec 14 2012 01:49pm
Quote (EETUX_PRO @ Dec 14 2012 09:45pm)
Jos vaikka myyt sille "kusipäälle" sen auton, vaikka sillä viidelläkympillä millä aikoinaan ostit.


näin varmaa tehtävä vaikka se pahalta tuntuuki ku se on nii ääliö, mut pyydän kyl satasen vähintää. joo-o
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll